۱۲ خرداد ۱۴۰۱، ۱۸:۲۹

رئیس کل دادگستری استان همدان خبر داد؛

آمادگی همدان برای اجرای طرح الکترونیکی کردن بازداشت

آمادگی همدان برای اجرای طرح الکترونیکی کردن بازداشت

همدان- رئیس کل دادگستری استان همدان از آمادگی استان در اجرای طرح‌های آزمایشی الکترونیکی کردن بازداشت و رفع بازداشت و ساماندهی ارتباط الکترونیک مشاورین املاک و خودرو خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا عدالتخواه پنجشنبه در شورای حفظ حقوق بیت‌المال استان بیان کرد: خوشبختانه در بحث جانمایی اراضی ملی و دولتی استان همدان به صورت مشترک با ۵ استان دیگر در جایگاه برتر قرار گرفته‌اند و علیرغم وسعت زیاد اراضی زراعی استان و عدم جانمایی کامل آن، استان همدان رتبه دوم را در این خصوص کسب کرده است.

وی با اشاره به وجود برخی مشکلات در راستای جانمایی اراضی کشاورزی استان، ادامه داد: در آخرین جلسه شورای حفظ حقوق بیت‌المال سال ۱۴۰۰، دلایل بی رغبتی کشاورزان به ثبت قطعی مالکیت خود و موانع پیش‌رو آن مطرح و آسیب‌شناسی صورت گرفته و راهکارهای مورد نیاز نیز مطرح شد.

رئیس کل دادگستری استان همچنین همدان در ادامه سخنان خود از اعلام آمادگی استان در اجرای طرح‌های آزمایشی الکترونیکی کردن بازداشت و رفع بازداشت و ساماندهی ارتباط الکترونیک مشاورین املاک و خودرو با دفاتر اسناد رسمی خبر داد.

عدالتخواه در پایان خاطرنشان کرد: پیشنهاد می‌شود به منظور ایجاد یک سرور گسترده خانوادگی اسناد در کشور و به دلیل علاقه افراد به سوابق مالکیت‌های پیشین ملک خود، این سوابق را در سند رسمی ملک و سامانه ثنا ثبت و به مردم هدیه کنند.

کد خبر 5505679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha