۱۵ خرداد ۱۴۰۱، ۹:۰۱

درخواست یک پیشکسوت؛

آجورلو بهترین تصمیم را برای انتخاب جانشین مجیدی بگیرد

آجورلو بهترین تصمیم را برای انتخاب جانشین مجیدی بگیرد

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: جدایی فرهاد مجیدی اتفاقی خوبی برای استقلال نبود و ما امیدواریم مدیرعامل باشگاه در کمترین زمان بهترین تصمیم را برای جانشین وی بگیرد.

داریوش یزدی پیشکسوت استقلال در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: قهرمانی فصل بیست و یکم لیگ برتر را به همه خانواده بزرگ این تیم تبریک می‌گویم و آرزو می‌کنم این قهرمانی‌ها در آینده هم تداوم داشته باشد. قهرمانی در این فصل حاصل تعامل بالای مدیریت و کادر فنی بود و اتحادی که بین تمام اعضای خانواده پیش آمد در این قهرمانی بی تأثیر نبود.

وی اضافه کرد: در فصلی که همه چیز در مجموعه باشگاه با هم جور شده بودند، همدلی بین هواداران و پیشکسوتان با مجموعه باشگاه به رقم خوردن این موفقیت بزرگ کمک کرد و امیدوارم این فصل درس بزرگی باشد برای آینده این باشگاه.

یزدی در خصوص جدایی فرهاد مجیدی از جمع آبی پوشان بیان داشت: واقعاً دلیل این تصمیم مجیدی را نمی‌دانم، اما این تصمیم عجیب بود و شوک بزرگی به باشگاه و میلیون‌ها هوادار وارد کرد و باعث تلخ شدن کام هواداران بعد از قهرمانی شد. در واقع این تصمیم مجیدی باعث شد شیرینی قهرمانی مدت زمان زیادی طول نکشد و نگرانی جای شادی را بگیرد؛ که البته باید به هواداران و پیشکسوتان حق داد.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: آجورلو مدیری باتجربه است و به خوبی بحران کنونی را درک کرده است. او نشان داد که مدیریت بحران را در باشگاه بزرگ استقلال بلد است و باید امروز بهترین استفاده را از این تجربه داشته باشد.

کارشناس فوتبال تاکید کرد: امروز آجورلو وظیفه مهمی دارد و شاید مهم‌ترین مأموریت او از ابتدای حضورش در استقلال تا امروز را داشته باشد. وظیفه مهم امروز آجورلو این است که در کوتاه‌ترین ممکن بهترین انتخاب را کرده و بهترین گزینه ممکن را به جانشین مجیدی کند. قطعاً تصمیم امروز آجورلو در سرنوشت فصل بعد استقلال تأثیر خواهد داشت.

آجورلو بهترین تصمیم را برای انتخاب جانشین مجیدی بگیرد

کد خبر 5506026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • امید IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
      2 1
      به همین خیال باشیدآجورلو خودش میره
    • مهدی پور IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
      2 2
      اجرلویی که من میشناسم غوغا میکنه و مربی خوبی میاره انشالله ؛ علت اصلی نگه داشتن رکورد و کورس قهرمانی هم ارامشی بود که اقای اجرلو فراهم کرده بود خیال بازیکنا و کادر فنی راحت بود
    • IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
      0 0
      دلارهای استقلال را در حلق تشنه استراماچونی بریزید!