۱۶ خرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۰۴

فناوری‌های حوزه خوراک دام و طیور معرفی می شوند

فناوری‌های حوزه خوراک دام و طیور معرفی می شوند

توانمندی‌ها، فناوری‌ها و دستاوردهای شرکت های دانش‌بنیان برای توسعه همکاری‌ها در زمینه تامین بومی خوراک دام، طیور و آبزیان ارائه می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، نخستین همایش و نمایشگاه محصولات فناوری های خوراک دام، طیور و آبزیان؛ با هدف توسعه راهکارهای کاهش وابستگی در صنعت خوراک و استفاده از منابع جایگزین بومی با همکاری و حمایت ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ۲۲ و ۲۳ خردادماه سال ۱۴۰۱ در نمایشگاه دایمی ایران‌ساخت، برگزار می شود.

این رویداد توسعه شبکه همکاری شرکت های دانش بنیان و خلاق، نهادهای حاکمیتی و بخش های کاربر، ارائه آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی در سطح جهانی، بررسی راهکارهای افزایش توان رقابت بین المللی و تاب آوری، شناخت نیازهای فناورانه صنعت خوراک دام، طیور و آبزیان و ارائه تجربیات و دستاوردهای جدید شرکت های دانش بنیان را به دنبال خواهد داشت.

از مهم ترین محور های این رویداد می توان به توسعه راهکارهای کاهش وابستگی در صنعت خوراک و استفاده از منابع جایگزین بومی، ارائه تجربیات و دستاوردهای جدید شرکت های دانش بنیان، شناخت نیازهای فناورانه صنعت خوراک دام، طیور و آبزیان، ارائه آخرین دستاوردهای علمی، پژوهشی و صنعتی در سطح جهانی و توسعه شبکه همکاری شرکت های فناور، نهادهای حاکمیتی و بخش های کاربر اشاره کرد.

کد خبر 5507510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ایرانی جانم فدای وطنم IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
      1 0
      با سلام . آیا روزی خواهد شد که دیگر کشورها به کشور ما متکی باشند ؟ آیا روزی خواهد شد که مثل اوکراین که امروز در جنگ است کل کشورهای جهان از گمبود گندم این کشور به تکاپو افتاده اند از نبود تولیدات داخلی ایران من به تکاپو بیافتند . آیا آن روز ها را خواهیم دید؟ آن زمان که ایران بود اسمی از امریک نبوذ.