۱۶ خرداد ۱۴۰۱، ۱۴:۲۳

در گفت و گو با مهر مطرح شد؛

اختصاص ۱۷ میلیاردتومان برای تکمیل یادمان شهدای گمنام خراسان جنوبی

اختصاص ۱۷ میلیاردتومان برای تکمیل یادمان شهدای گمنام خراسان جنوبی

بیرجند- مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی از اختصاص ۱۷ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل ۱۲ یادمان شهدای گمنام در شهرستان‌های استان خبر داد.

سرهنگ غلامرضا فلاحی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت ساخت یادمان شهدای گمنام استان، اظهار کرد: از ۲۱ یادمان شهدای گمنام خراسان جنوبی ۱۲ یادمان در حال ساخت بوده که با وجود اقدامات انجام شده تاکنون تکمیل نشده‌اند.

به گفته وی برای این منظور ۱۰ میلیارد تومان از اعتبار مربوط به متمم سفر ریاست جمهور به خراسان جنوبی برای تکمیل این یادمان شهدای گمنام استان اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه از سر فصل اعتبار نفت هم مبلغ پنج میلیارد تومان برای این منظور اختصاص یافته بود، افزود: دو میلیارد تومان دیگر هم در جلسه اخیر ستاد بازسازی یادمان شهدای استان برای انجام این کار اختصاص یافت که از این محل در مجموع هفت میلیارد تومان برای این منظور اختصاص یافته است.

وی بیان کر: امید است با تخصیص مجموع ۱۷ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده برای این منظور ۱۲ یادمان شهدای گمنام که در شهرستان‌های استان در حال ساخت هستند، تکمیل شوند تا بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، اقدامات لازم برای تکمیل گلزار شهدای استان هم انجام شود.

کد خبر 5507653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha