۱۷ خرداد ۱۴۰۱، ۸:۵۷

در سفری یک روزه؛

رئیس سازمان بازرسی کل کشور وارد ارومیه شد

رئیس سازمان بازرسی کل کشور وارد ارومیه شد

ارومیه - رئیس سازمان بازرسی کل کشور در دومین سفر استانی خود امروز سه‌شنبه به همراه جمعی از مقامات این سازمان وارد فرودگاه شهید باکری ارومیه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی، حضور در مراسم معارفه بازرس‌کل استان، حضور در نشست شورای قضائی و جلسه شورای هماهنگی دستگاه‌های نظارتی، دیدار با کارکنان بازرسی‌کل استان آذربایجان غربی و انجام چند بازدید مهم از جمله برنامه‌های این سفر است.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در بدو ورود به استان آذربایجان غربی در گلزار شهدای این استان حضور یافت و با نثار گل و قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را زنده نگه داشت و بار دیگر با آرمان‌های والای شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

خدائیان همچنین بر سر مزار مرحوم شیخ غلامرضا حسنی امام جمعه سابق ارومیه نیز حضور یافت و با قرائت فاتحه و اهدای گل به این مبارز نستوه انقلابی ادای احترام کرد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور طی سخنانی ضمن پاسداشت ارزش شهادت و ایثار، پاسداری از امانت شهدا را وظیفه‌ای بزرگ عنوان کرد.

در این سفر بررسی مسائل و مشکلات استان آذربایجان‌غربی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

احمد اسدیان معاون نظارت و بازرسی امور سیاسی و قضائی، سیدجعفر کاظم‌پور معاون نظارت و بازرسی امور فرهنگی و اجتماعی، مصطفی علی‌اصغرپور معاون نظارت و بازرسی امور اقتصادی و مهدی بهادر مدیرکل حوزه ریاست، روابط عمومی و همکاری‌های بین‌المللی سازمان بازرسی، خدائیان را در این سفر همراهی می‌کنند.

کد خبر 5508139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha