۱۷ خرداد ۱۴۰۱، ۱۰:۴۸

فرماندار ورامین:

منابع ورامین برای حمایت از تیمداری حرفه ای محدود است

منابع ورامین برای حمایت از تیمداری حرفه ای محدود است

ورامین- فرماندار ورامین گفت: منابع ورامین برای حمایت از تیمداری حرفه ای محدود است، اما این به معنای حذف تیم‌ها نیست و به دنبال استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در این خصوص هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید درویشی صبح سه شنبه در نشست با مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره و شورای سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ورامین و رئیس و اعضای کمیسیون فرهنگی شورای این شهر طی سخنانی ضمن تشکر ویژه از شهرداری و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی بابت همکاری ویژه در برگزاری ایام الله ۱۴ و ۱۵ خرداد اظهار داشت: شهرداری ورامین در برنامه‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد شهرستان، به عنوان بازویی قدرتمند حضور داشت که این اقدامات شایسته تشکر و قدردانی از این مجموعه و شورای اسلامی شهر ورامین است.

وی افزود: نظام مند کردن کارها در حوزه فرهنگی و اجتماعی در شهرستان ورامین کمک شایانی به استفاده کردن بهینه از منابع موجود می‌کند.

فرماندار ورامین گفت: باید از منابع محدودی که در شهر داریم با برنامه ریزی دقیق بهترین استفاده را انجام دهیم، در شهرستان بعضاً می‌بینیم جزیره‌ای ایجاد شده و برخی در حال انجام کاری هستند که فکر می‌کنند کار فرهنگی است، حتی بعضاً نتیجه مطلوب به دست نمی‌آید.

درویشی تاکید کرد: باید از جزیره‌ای عمل کردن اجتناب کرد و با برنامه هدفمند کار فرهنگی را پیش برد، رسانه‌های شهرستان در موضوعات مختلف همراه مجموعه‌ها و نهادهای مختلف شهرستان هستند که از این عزیزان قدردانی می‌کنیم چرا که نقش ویژه ای در فرهنگسازی دارند.

وی در خصوص ورزش ورامین و تیم‌های ورزشی این شهرستان تصریح کرد: واقعیت امر این است که منابع شهر برای حمایت از تیمداری حرفه ای محدود است، اما این به معنای حذف تیم‌ها نیست و به دنبال استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای حمایت از تیم‌های ورزشی شهرستان هستیم و از آن حمایت می‌کنیم، ورامین ورزشکاران و قهرمانان بیشماری دارد، والیبال ورامین هم از این قاعده مستنثنی نیست و به دنبال راه مناسبی برای حمایت از آن هستیم.

تیم‌های والیبال و تکواندو شهرداری ورامین نیازمند حمایت مسئولان بالادستی هستند

مصطفی نظری مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ورامین نیز در ابتدای این دیدار گفت: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ورامین به عنوان یکی از نهادهای اجتماعی شروع به برگزاری جلسات با تمامی متولیان فرهنگی، اجتماعی شهرستان کرده تا در نهایت خط و مشی و اولویت‌های کار فرهنگی و اجتماعی در شهر ورامین مشخص شود.

وی ادامه داد: در نظر داریم در نهایت طی جلسه‌ای، با حضور مجموعه مدیریتی ارشد شهرستان و نهادها اولویت‌ها را مشخص و بر آن اساس حرکت کنیم.

نظری افزود: ورزش و تیم‌های ورزشی شهرداری ورامین نظیر والیبال و تکواندو نیازمند حمایت است و در این راستا مسئولان بالادستی و مجموعه مدیریتی شهرستان یاری رسان ما باشند.

کد خبر 5508328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha