۱۷ خرداد ۱۴۰۱، ۱۵:۰۵

استاندار چهارمحال و بختیاری اعلام کرد؛

ضرورت تکمیل زنجیره تولید گیاهان دارویی در چهارمحال و بختیاری

ضرورت تکمیل زنجیره تولید گیاهان دارویی در چهارمحال و بختیاری

شهرکرد- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: این استان در تولید گیاهان دارویی ظرفیت مناسبی دارد و باید زنجیره تولید در این حوزه تکمیل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی حیدری ظهر سه شنبه در کارگروه اقتصاد، اشتغال و سرمایه گذاری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه با مدیریت جهادی و هم افزایی می‌توان نرخ بیکاری را مهار کرد، گفت: در این راستا باید هماهنگی و هم افزایی در بین دستگاه‌های دولتی به وجود آید.

وی با اشاره به اینکه باید نیروهای ماهر و آموزش دیده در استان تربیت شود، اظهار کرد: ایجاد زیر ساخت‌ها در حوزه اشتغال زایی از اهمیت بالایی برخوردار است که در دستور کار قرار گرفته است.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: مسئولان باید اعتبارات را جذب و مانع از برگشت آن شوند.

حیدری با بیان اینکه جذب سرمایه گذار باید بر اساس سند آمایش سرزمینی انجام گیرد، ادامه داد: مشوق‌هایی برای سرمایه گذاری در چهارمحال و بختیاری باید در نظر گرفته شود.

وی به واحدهای صنعتی راکد اشاره کرد و گفت: علت توقف تولید در این واحدها مشخص و راهکارهای مناسب برای بازگشت به کار این واحدهای صنعتی باید تعیین شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این استان دارای ظرفیت‌های گردشگری زیادی است، مطرح کرد: با استفاده از فضای مجازی و بسترهای بازاریابی الکترونیکی می‌توان این ظرفیت‌های را به جامعه معرفی کرد و موجب رونق اقتصادی استان شد.

حیدری صادرات را عامل دیگر در رونق اقتصادی چهارمحال و بختیاری دانست و اعلام کرد: در این راستا باید اقدامات جدی صورت گیرد.

وی ادامه داد: چهارمحال و بختیاری در تولید گیاهان دارویی ظرفیت مناسبی دارد که باید زنجیره تولید در این حوزه تکمیل شود.

کد خبر 5508557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha