۱۸ خرداد ۱۴۰۱، ۱۵:۱۴

معاون صمت کرمان:

رفع موانع تولید در کرمان با جدیت پیگیری شود

رفع موانع تولید در کرمان با جدیت پیگیری شود

کرمان - معاون صمت کرمان با اشاره به انباشت ۵۴ پرونده در سامانه هماهنگی رفع موانع تولید کرمان گفت: چالش ها در مسیر تولید باید با جدیت بیشتر رفع شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا رحمان نژاد ظهر چهارشنبه در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید خواستار تسریع در رفع مشکلات واحدهای تولیدی شد و افزود: از مجموع پرونده‌های مطرح شده در این کارگروه ۵۴ پرونده انباشت شده است و باید زودتر تعیین تکلیف شوند۰

وی ادامه داد: از این تعداد ۷ پرونده مربوط به بانک‌های استان است و باید اقدامات لازم برای حل مشکلات و رفع موانع تولید انجام شود.

رحمان نژاد بیان کرد: ۹ مورد در راه و شهرسازی، ۳ مورد در اداره امور مالیاتی، امور اراضی و آب و فاضلاب ۷ مورد و شرکت توزیع برق شمال ۶ مورد را به خود اختصاص داده است.

حسین مهرابی، معاون امور اقتصادی استاندار کرمان نیز در این جلسه گفت: پیگیری‌های لازم در همه دستگاه‌ها برای رفع مشکلات در مسیر تولید باید در اسرع وقت انجام شود.

وی تاکید کرد: با توجه به تأکیدات انجام شده باید از تمام توان برای پویایی اقتصادی و افزایش تولید استفاده شود و نباید مشکلی در مسیر تولید واحدهای صنعتی وجود داشته باشد.

کد خبر 5509540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha