۱۹ خرداد ۱۴۰۱، ۱۰:۳۸

عزت الله ضرغامی وارد بروجن شد

عزت الله ضرغامی وارد بروجن شد

شهرکرد- عزت الله ضرغامی به عنوان نماینده تام الاختیار رئیس جمهور از چهار شهرستان بروجن، شهرکرد، کیار و سامان بازدید می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید عزت الله ضرغامی در سفر رئیس جمهور به چهارمحال و بختیاری به عنوان نماینده تام الاختیار رئیس جمهور به شهرستان بروجن سفر کرد.

وی پس از ورود به شهرستان با ادای احترام به مقام شامخ شهدا بار دیگر با آرمان شهدا و امام (ره) تجدید میثاق کرد.

نماینده تام الاختیار رئیس جمهور با خانواده شهید خسرو علیخانی در فرادنبه دیدار و گفتگو کرد که پس از این دیدار، از پروژه‌هایی گردشگری، صنعتی، مجتمع‌های اقامتی و رفاهی، تلاب ها بازدید خواهد کرد.

همچنین شورای اداری این شهرستان با حضور عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و نماینده تام الاختیار رئیس جمهور برگزار می‌شود.

بازدید از طرح‌های صنعتی و گردشگری، تالاب‌ها و مجتمع‌های اقامتی و رفاهی و همچنین حضور در نشست شورای اداری اهم برنامه‌های سید عزت‌الله ضرغامی در شهرستان بروجن است.

گفتنی است سفر بعدی این نماینده تام الاختیار رئیس جمهور شهرستان کیار خواهد بود که از اردوگاه گردشگری در شهر گهرو بازدید می‌کند.

سومین مقصد سفر این وزیر شهرستان شهرکرد خواهد بود که بازدید میدانی از کارگاه نمد شهرک صنعتی، مجتمع نمد بهرام‌آباد، پروژه در حال ساخت میراث فرهنگی و قلعه تاریخی چالشتر از برنامه‌های عزت الله ضرغامی در این شهرستان می‌باشد.

بازدید از پل تاریخی و گردشگری زمانخان در شهرستان سامان مقصد نهایی این وزیر خواهد بود.

کد خبر 5510068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha