۲۰ خرداد ۱۴۰۱، ۱۵:۱۶

امام جمعه موقت سنندج:

آثار سینمایی مخرب دشمنان جدی گرفته شود

آثار سینمایی مخرب دشمنان جدی گرفته شود

سنندج- امام جمعه موقت سنندج گفت: دشمنان اسلام با تولید آثار سینمایی به دنبال خدشه دار کردن افکار جهانیان نسبت به مسلمانان بوده و با این توطئه در مسیر گرایش به اسلام مانع تراشی می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا معروف خالدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج با تبریک ولادت امام رضا (ع) به همه مسلمانان جهان اظهار داشت: خاندان رسول الله (ص) همواره مورد احترام همه پیروان مذاهب اسلامی بوده و خواهند بود.

وی افزود: الگو گرفتن از سیره و سنت رسول الله (ص) و اهل بیت (ع) موجب عزت و سربلندی دنیا و آخرت ما مسلمانان می‌شود.

امام جمعه موقت سنندج تصریح کرد: دشمنان اسلام با استفاده از انواع توطئه‌ها سعی بر دورکردن مسلمانان از هویت اسلامیشان هستند و در این راستا با تولید آثار سینمایی همواره هجمه‌های سازمان یافته‌ای را علیه مسلمانان و آموزه‌های اسلامی راه انداخته اند.

ماموستا خالدی افزود: طی چند روز اخیر نیز شاهد به نمایش گذاشتن فیلمی سخیف و ضد اسلامی در کشور فرانسه به نام عنکبوت مقدس بودیم که به صورت علنی به امام رضا (ع) و مقدسات مسلمانان اهانت کرده بود.

امام جمعه موقت سنندج هدف از تولید اینچنین فیلم‌هایی را مانع تراشی در مسیر گسترش اسلام خواهی جهانیان عنوان کرد و گفت: دشمنان باید بدانند که با این توطئه‌ها نمی‌توانند وعده الهی مبنی بر عالم گیر شدن دین مبین اسلام را خدشه دار کنند.

ماموستا خالدی در ادامه خطبه‌های این هفته خواستار هوشیاری و بصیرت روز افزون مسلمانان در مقابل توطئه‌های فرهنگی و هویتی دشمنان شد.

کد خبر 5510811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha