۲۱ خرداد ۱۴۰۱، ۱۸:۲۸

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

افزایش حقوق‌ها باید بر اساس افزایش بهره‌وری در جامعه باشد

افزایش حقوق‌ها باید بر اساس افزایش بهره‌وری در جامعه باشد

اراک - نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: افزایش حقوق‌ها باید بر اساس افزایش بهره‌وری در جامعه باشد و باید توقعات و انتظارات کاهش یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله دری نجف‌آبادی صبح شنبه در نشست شورای اداری استان مرکزی اظهار کرد: افزایش حقوق با افزایش بهره‌وری بسیار خوب است و تا زمانی‌که بهره‌وری مورد توجه قرار نگیرد امکان افزایش حقوق‌ها نیست.

وی با بیان اینکه تاکنون در عمل اتفاق خاصی در بهره‌وری جامعه رخ نداده است، افزود: چندین سال است که بحث هشت درصد رشد اقتصادی مطرح شده که ۲ و نیم درصد آن بابت بهره‌وری است اما تاکنون در این زمینه اتفاق خاصی رخ نداده است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: بیش از سه هزار واحد صنعتی در استان مرکزی باید بر اساس علم حرکت کنند زیرا توجه به بهره‌وری برای تمامی واحدهای صنعتی یک ضرورت مهم است.

اخلاق و معنویت موتور حرکت جامعه اسلامی

آیت الله دری نجف‌آبادی با بیان اینکه اخلاق و معنویت موتور حرکت جامعه اسلامی است، عنوان کرد: مبارزه با فساد و توجه به عدالت در جامعه باید با جدیت دنبال شود.

افزایش حقوق‌ها باید بر اساس افزایش بهره‌وری در جامعه باشد

وی یادآور شد: جمهوری اسلامی مربوط به همه مردم است و مردم باید دست به دست هم دهند تا از شرایط حساس با توکل بر خدا عبور کنیم.

وی عنوان کرد: نقش آفرینی در دولت کریمه اهل بیت (ع) که یک حکومت ایده آل و آرمانی است باید با معرفت و تقوا همراه باشد.

طرح مردمی سازی یارانه‌ها گامی مؤثر در راستای اقتصاد مقاومتی

آیت‌الله دری نجف‌آبادی ادامه کرد: طرح مردمی سازی یارانه‌ها گامی مؤثر و بلند در راستای تحقق اقتصاد مردمی و اقتصاد مقاومتی است و همه باید دولت سیزدهم را در اجرای موفق این طرح یاری کنند.

ایران به برکت انقلاب اسلامی موفقیت‌های زیادی در علم داشته، اما نباید متوقف شود و همه بخش‌ها و دستگاه‌ها باید در این راستا سعی کنند.

کد خبر 5511652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha