۲۳ خرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۲۲

فرماندار قم در گفتگو با مهر:

عملیات جمع آوری ریل‌های متروکه قم مجدد آغاز شد

عملیات جمع آوری ریل‌های متروکه قم مجدد آغاز شد

قم - فرماندار قم با اشاره به عدم اجرای تعهدات راه آهن برای جمع آوری ریل‌های متروکه سطح شهر قم گفت: از ۳ روز پیش عملیات برش و جمع آوری ریل‌ها مجدد توسط شهرداری قم آغاز شده است.

عباس ذاکریان در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه یکی از مصوبات سفر رئیس جمهور به قم جمع آوری ریل‌های متروکه داخل شهر بود، اظهار کرد: این موضوع یکی از خواسته‌های دیرینه مردم قم است و مدت‌ها اجرای آن متوقف مانده بود.

وی ادامه داد: بخشی از ریل‌های متروکه به موازات بلوار امام رضا (ع) به صورت کامل جمع آوری شده، برای جمع آوری بخش دوم ریل‌ها از یک ماه پیش هماهنگی‌ها انجام و کار توسط شهرداری آغاز شد ولی متأسفانه مجموعه راه آهن همکاری و هماهنگی لازم را نداشتند و راه آهن کشور با واسطه توسط استاندار قم درخواست کردند که ۱۰ روز فرصت دهید تا خودمان ریل‌ها را جمع آوری کنیم.

فرماندار قم افزود: به همین دلیل کار جمع آوری ریل‌های متروکه متوقف شد و متأسفانه راه آهن به تعهدش عمل نکرد و مجدداً جلسات برگزار و از ۳ روز پیش شهرداری برش ریل‌ها را انجام و جمع آوری آن را آغاز کرد.

ذاکریان با بیان اینکه پس از این مرحله خاکبرداری و همسطح سازی انجام می‌شود، ابراز کرد: با توجه به اینکه حجم خاکبرداری قابل توجه بوده شهرداری مصمم است طی چند روز آینده پیمانکار واجد شرایط را جذب و کار را با قوت انجام دهد.

کد خبر 5513147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha