۲۳ خرداد ۱۴۰۱، ۲۲:۳۳

سرپرست فرمانداری نظرآباد:

مشکلات شهرک فرهنگیان نظرآباد حل می‌شود

مشکلات شهرک فرهنگیان نظرآباد حل می‌شود

البرز - سرپرست فرمانداری نظرآباد گفت: در قالب میز خدمت با مدیران مرتبط در جمع مردم حضور یافته و مشکلات شهرک فرهنگیان بررسی و پیگیری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین بغدادی عصر دوشنبه با حضور در جمع پیشکسوتان دفاع مقدس در شهرک آزادگان به گفت‌وگو با آنان در خصوص مسائل روز جامعه پرداخت و با تاکید بر اهمیت نقش رسانه اظهار کرد: دشمن از طرق مختلف به ویژه جنگ نرم و فضای مجازی در تلاش است ضربه بزند که ما باید هوشیارانه عمل کرده و از بُعد رسانه‌ای قوی کار کنیم چراکه غفلتمان سبب ساز پیشروی دشمن خواهد شد.

وی با اشاره بر تأکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بر جهاد تببین و مدیریت جهادی بیان کرد: ما مدیون خون شهدا و ایثارگری و رشادت‌های جانبازان و ایثارگران عزیز هستیم و باید با مدیریت جهادی، همت جمعی، اخلاص و سربازی ولایت انقلابی بمانیم و انقلابی عمل کنیم.

سرپرست فرمانداری نظرآباد با اشاره به مشکلات شهرک فرهنگیان متذکر شد: با همکاری روحانی مسجد و مردم موارد به صورت مکتوب جمع‌آوری و با توجه به موارد گفته شده در قالب میز خدمت با مدیران مرتبط در جمع مردم حضور یافته و مشکلات بررسی و پیگیری خواهد شد.

کد خبر 5513717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha