۲۴ خرداد ۱۴۰۱، ۸:۵۹

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی خراسان جنوبی:

روند جذب تسهیلات «تبصره ۱۸ » خراسان جنوبی تسریع شود

 روند جذب تسهیلات «تبصره ۱۸ » خراسان جنوبی تسریع شود

بیرجند- مدیرکل امور اقتصاد و دارایی خراسان جنوبی بر همراهی بانک ها در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ در استان تاکید کرد و گفت: با توجه به ظرفیت‌های استان باید روند جذب تسهیلات تسریع شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی ذاکریان صبح امروز در دیدار با مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با اشاره به ارتباط تنگاتنگ سازمان امور اقتصادی استان با اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پرداخت تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ اظهار کرد: هزینه صحیح و کارشناسی تسهیلات یارانه دار فرصتی مغتنم برای اثرگذاری ملموس در اقتصاد استان است.

وی تاکید کرد: تسهیلات باید به گونه‌ای جذب شود که باعث رونق تولید و ایجاد اشتغال و از همه مهم‌تر اثرات مثبت آن در زندگی مردم آشکار شود.

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی خراسان جنوبی با اذعان به اینکه کم کاری در زمینه جذب این تسهیلات بر اختصاص سهمیه به استان در دوره‌های بعد تأثیر گذار خواهد بود، بیان داشت: با توجه به ظرفیت‌های استان باید روند جذب تسهیلات تسریع شود.

ذاکریان بر همراهی بانک‌ها در پرداخت تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ در استان تاکید کرد و افزود: برخی قوانین دست و پا گیر وجود دارد اما باید در زمینه روان سازی آنها گام برداشت و با هم افزایی مشکلات را حل کرد.

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی خراسان جنوبی عنوان کرد: عملکرد برخی بانک‌ها و دستگاه‌ها در پرداخت تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ مثبت بوده اما برخی دیگر نیاز به همراهی بیشتر داریم.

به گفته وی در زمینه پرداخت تسهیلات و معرفی طرح‌ها عملکرد بانک‌ها و دستگاه‌های ذیربط به صورت مستمر رصد می‌شود.

کد خبر 5513855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha