۲۴ خرداد ۱۴۰۱، ۱۶:۳۷

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر همدان:

نتیجه سرشماری نفوس و مسکن همدان اعلام شود

نتیجه سرشماری نفوس و مسکن همدان اعلام شود

همدان- رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر همدان خواستار اعلام نتایج طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن در آبان ماه سال گذشته شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید حاجی بابایی سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تصمیم به سرشماری زودتر از موعد یعنی هر ۵ سال یک‌بار می‌تواند مسئولان و برنامه ریزان شهری را در راستای اتخاذ تصمیم‌های درست یاری کند، چرا که در برنامه ریزی شهری هر چه آمار به روزتر و دقیق‌تر باشد قطعاً نتایج نیز به واقعیت نزدیک تر خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه یکی از مؤلفه‌های اصلی سرشماری عمومی نفوس و مسکن موضوع جمعیت است که می‌تواند مسیر گذشته شهر را تبیین و افق آینده شهر را ترسیم کند، گفت: در همدان، سرشماری عمومی نفوس و مسکن آبان ماه ١۴٠٠ انجام شد اما هنوز نتایج آن اعلام نشده است.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر همدان ضمن انتقاد از این موضوع، تاکید کرد: متأسفانه پس از گذشت حدود ٧ ماه از اجرای این طرح، تاکنون نتایج آن اعلام نشده که با توجه به مقارن بودن این سرشماری با بازنگری طرح جامع شهری به نظر می‌رسد که اعلام نتایج آن می‌تواند کمک شایانی به مسئولان، برنامه‌ریزان و شرکت مهندسین مشاور کند.

کد خبر 5514431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha