۲۴ خرداد ۱۴۰۱، ۱۶:۴۸

کاخ سفید: بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آتی آمریکا شرکت می کند

کاخ سفید: بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آتی آمریکا شرکت می کند

سخنگوی کاخ سفید معتقد است جو بایدن فارغ از مسئله سنی، در انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا شرکت خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، سخنگوی کاخ سفید می گوید «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا سودای ماندن در کاخ سفید و شرکت مجدد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ را دارد.

«کارین ژان پیر» در گفتگو با شبکه خبری سی ان ان این موضوع که سن بالای بایدن می تواند برای شرکت دوباره وی در انتخابات ریاست جمهوری دردسرساز شود را رد کرد. سخنگوی کاخ سفید گفت چیزی که می توانم بگویم این است که رئیس جمهور بارها اعلام کرده که قصد دارد در سال ۲۰۲۴ نامزد انتخابات شود. بنابراین تنها چیزی که می توانم بگویم این است که رئیس جمهور قصد دارد کاری را انجام دهد، که مدنظر وی است.

سخنگوی کاخ سفید تاکید کرد تمرکز دولت در حال حاضر بر مسئله سنی رئیس جمهور قرار ندارد و اولویت بایدن کار به نفع مردم آمریکا و بهبود زندگی آنهاست.

پیش از این روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز در مطلبی به نقل از دیوید اکسلرود، استراتژیست ارشد سابق در دولت اوباما، نوشت اگر بایدن قصد شرکت مجدد در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را داشته باشد، سن او مسئله بزرگی خواهد بود.

از سویی پیش از این نیز دیگر مقامات کاخ سفید از جمله جن ساکی، سخنگوی سابق کاخ سفید، شرکت مجدد بایدن در انتخابات ۲۰۲۴ را تایید کرده اند. رئیس جمهور آمریکا خود در ماه دسامبر در مصاحبه ای به شبکه ای بی سی گفت که در صورت حفظ سلامتی خود، در انتخابات سال ۲۰۲۴ شرکت خواهد کرد. بایدن در این مصاحبه یادآور شد نامزدی احتمالی دونالد ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴، تنها شانس نامزدی او را بیشتر خواهد کرد.

بایدن در حالی سودای ماندن در کاخ سفید را در سر دارد که در دور اول ریاست جمهوری خود با گاف های فراوان، مسئله سلامت ذهن خود را به سوژه رسانه ها تبدیل کرده است.

کد خبر 5514453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha