۲۶ خرداد ۱۴۰۱، ۲۱:۰۴

نماینده اردستان در مجلس مطرح کرد؛

درخواست ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای ساماندهی جاده‌های اردستان

درخواست ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای ساماندهی جاده‌های اردستان

اردستان-نماینده اردستان در مجلس گفت: ساماندهی راه‌ها شامل جاده‌های ترانزیت و روستایی از اولویت‌های شهرستان اردستان است که در این ارتباط مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار از دولت درخواست کردیم.

حجت السلام سید صادق طباطبایی نژاد در حاشیه حضور معاون رئیس جمهور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پیرو سفر ریاست جمهوری به استان اصفهان و به نمایندگی از رئیس جمهور، آقای میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به اردستان آمد که در این سفر دیدارهای مردمی با بیش از ۵۰ نفر انجام شد و مردم مسائل و مشکلات خود را بیان کردند.

وی افزود: تعدادی از کارخانجات، شرکت‌ها، واحدهای اقتصادی و واحدهای آموزشی نیز با معاون رئیس جمهور صحبت کرده و مطالبات خود را بیان کردند که وی نیز در همین فرصت کوتاه دستورات مقتضی را صادر کرد.

نماینده اردستان خاطرنشان کرد: قبل از این سفر نیز در حدود سه ماه پیش اولویت‌های شهرستان بررسی شده بود و همچنین نامه نگاری‌هایی را با نهاد ریاست جمهوری انجام داده بودیم و دستوراتی هم داده بودند که بر اساس نامه نگاری‌ها و اولویت‌سنجی هایی که برای هر شهرستان شده بود برنامه‌ریزی هایی نیز در سطح استان انجام شده بود.

طباطبایی نژاد تصریح کرد: در حدود پنج ساعتی که رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در فرمانداری اردستان بود به برخی از اولویت‌های شهرستان رسیدگی کرد و نامه‌هایی نیز از طریق فرمانداری به نهاد ریاست جمهوری ارجاع شد.

وی بیان کرد: ساماندهی راه‌ها شامل جاده‌های ترانزیت و روستایی از اولویت‌های شهرستان اردستان است که در این ارتباط مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار از دولت درخواست کردیم.

نماینده مردم اردستان خاطرنشان کرد: وی در مورد مجتمع آبرسانی هم به قرارگاه امام حسن مجتبی دستور داد که با اولویت پیگیری شود؛ همچنین بقیه درخواست‌ها هم به وزارتخانه‌های مربوطه ارجاع شده است که از طریق نهاد ریاست جمهوری پیگیری و بودجه تصویب می‌شود.

طباطبایی نژاد با بیان اینکه در مجموع در حدود ۴۰ نامه مسائل اولویت دار شهرستان مطرح شد، تاکید کرد: در خصوص تعرفه برق شهرستان اردستان دستور جدی داده شد که در هیئت دولت مطرح و پیگیری شود.

کد خبر 5516245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha