۲۷ خرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۴۲

برای اولین بار؛

عمل جراحی برداشتن تومور مغزی در بیمارستان گناوه انجام شد

عمل جراحی برداشتن تومور مغزی در بیمارستان گناوه انجام شد

گناوه- عمل جراحی برداشتن تومور مغزی برای اولین بار در بیمارستان امیرالمومنین (ع) انجام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر هادی نوذری متخصص جراحی مغز و اعصاب در بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه صبح جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیمار خانم ۶۱ ساله با تومور مغزی در سمت خلف مغز که دچار اختلال بینایی شده بود مورد عمل جراحی برداشتن تومور قرار گرفت.

متخصص جراحی مغز و اعصاب در بیمارستان امیرالمومنین (ع) افزود: خوشبختانه در حال حاضر بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه تحت نظر بوده و حال عمومی وی رضایت بخش است.

وی گفت: از چهار ماه پیش عمل‌های جراحی تخصصی مغز و اعصاب در این بیمارستان شروع که در ابتدا به علت محدودیت تجهیزات پزشکی و امکانات فقط عمل‌های اورژانس و ستون فقرات انجام می‌شد ولی طی یک ماه اخیر با تکمیل تجهیزات و امکانات مورد نیاز عمل‌های غیر اورژانس و پیچیده نیز شروع شده و قادر به انجام بیشتر عمل‌های این حوزه در این بیمارستان هستیم.

وی ضمن تشکر از تمامی افرادی که در تسهیل و تأمین امکانات و تجهیزات تخصصی جراحی مغز و اعصاب کمک کردند، بیان داشت: با تکمیل تجهیزات پزشکی مورد نیاز در عمل‌های تخصصی جراحی مغز و اعصاب در اتاق عمل این بیمارستان و بهره مندی از تیم همراه خوب و با تجربه در انجام عمل‌های جراحی ان شاالله دیگر شاهد ارجاع و اعزام هیچ بیمار نیازمند عمل جراحی مغز و اعصاب از این شهرستان به مرکز استان یا شهرستان‌های هم جوار نباشیم.

کد خبر 5516349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha