۲۹ خرداد ۱۴۰۱، ۱۶:۱۳

با ۱۱ رأی موافق اعضای شورای شهر کرج صورت گرفت؛

عزل شهردار کرج/ «منوچهر غفاری» سرپرست شهرداری شد

عزل شهردار کرج/ «منوچهر غفاری» سرپرست شهرداری شد

البرز - مصطفی سعیدی‌سیرایی، شهردار کرج با ۱۱ رأی از مجموع ۱۳ رأی اعضای این شورای شهر از مسئولیت خود عزل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سعیدی‌سیرایی شهردار کرج بعد از ظهر یکشنبه در نشست علنی شورای اسلامی شهر کرج با ۱۱ رأی از مجموع ۱۳ رأی اعضای این شورا از مسئولیت خود عزل شد.

موافقان استیضاح شهردار کرج در این نشست، ناتوانی وی در اجرای پروژه‌های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی و انتصاب مدیران ناکارآمد را علت مخالفت خود با ادامه کار شهردار دانستند.

اعضای شورای اسلامی شهر کرج با ۹ رأی موافق از مجموع ۱۳ رأی اعضای این شورا منوچهر غفاری را به عنوان سرپرست شهرداری کرج انتخاب کردند.

منوچهر غفاری پیش از این مدیریت منطقه ۶ شهرداری کرج را عهده دار بود.

علی قاسم پور، سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج در گفتوگو با خبرنگار مهر گفت: جلسه علنی شورای اسلامی شهر کرج عصر امروز با موضوع استیضاح شهردار کرج و با دفاعیات یک ساعته شهردار کرج آغاز شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: در این جلسه بعد از طی روال قانونی اعضای شورای اسلامی شهر کرج با ۱۱ رأی موافق و دو رأی مخالف با استیضاح مصطفی سعیدی سرایی شهردار کنونی کرج موافقت کردند.

قاسم پور بیان کرد: در این جلسه علنی که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد ۲ عضو شورای شهر کرج در مخالفت با استیضاح شهردار به ماندن وی در مسئولیش رأی دادند.

وی با بیان اینکه شهردار کرج در این نشست به دفاع از عملکرد خود در مدت مسولیتش پرداخت، یادآور شد: اعضای شورای شهر ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت ۱۰ ماهه مصطفی سعیدی سیرایی که در هفتم شهریورماه سال گذشته با کسب هشت رأی از مجموع ۱۳ رأی اعضای شورای اسلامی شهر کرج، به عنوان شهردار کرج انتخاب شد با اکثریت آرای اعضا منوچهر غفاری را به عنوان سرپرست شهرداری کرج انتخاب کردند.

کد خبر 5518405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • بین النهرین IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
      2 1
      شهردار با شرف ومردی بود و از مشکلات مردم گره گشایی میکرد !!!درود به شرفش وآرزوی موفقیت ایشان