۳۰ خرداد ۱۴۰۱، ۹:۰۴

فرماندار شهرستان قم:

طرح‌های عقب مانده بسیاری در شهرستان های قم وجود دارد

طرح‌های عقب مانده بسیاری در شهرستان های قم وجود دارد

قم-فرماندار شهرستان قم گفت: طرح‌های عقب مانده بسیاری در شهرستان ها و استان قم وجود دارد که در این راستا نیازمند کار جهادی از سوی مدیران هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس ذاکریان عصر یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان قم اظهار داشت: مدیران باید در خصوص اجرای مصوبات سفر ریاست جمهوری و سفرهای استاندار به بخش‌های استان و محلات قم اهتمام ویژه داشته باشند.

فرماندار شهرستان قم بیان داشت: در صورتی که مصوبه‌ای در این سفرها مقرر شد اما امکان اجرای آن به دلیل مغایرت قانونی فراهم نبود؛ این موضوع به صورت شفاف می‌بایست به مردم گزارش شود.

وی افزود: طرح‌های عقب مانده بسیاری در شهرستان‌ها و استان قم وجود دارد که در این راستا نیازمند کار جهادی از سوی مدیران هستیم.

ذاکریان بیان داشت: مشکلات و مسائل روستاهای استان قم مشخص شده و اقدامات لازم در راستای حل مسائل روستا در حال انجام است.

فرماندار شهرستان قم در ادامه تاکید کرد: مدیران می‌بایست در بین مردم حضور داشته باشند و اینکه پشت درهای بسته و میز خود قرار بگیریم مشکلی از مردم حل نخواهد شد.

وی اضافه کرد: مدیرانی که در بین مردم حضور دارند و مشکلات آنها را از نزدیک لمس می‌کنند بهتر می‌تواند نسبت به حل مشکلات تصمیم گیری و اقدام کنند.

ذاکریان با بیان اینکه با اجرای طرح پرداخت عادلانه یارانه وضعیت اقتصادی مردم متلاطم شد افزود: همه مسئولان باید با هماهنگی نسبت مدیریت امور، امید مردم را افزایش دهند.

فرماندار شهرستان قم افزود: قیمت آرد یارانه‌ای در مقایسه با قیمت تمام شده اختلاف زیادی دارد و همین امر موجب می‌شد تا آرد به خارج از کشور قاچاق شده و در حقیقت یارانه این بخش در کشورهای همسایه هزینه می‌شد که با اجرای طرح پرداخت عادلانه یارانه این مشکل برطرف خواهد شد.

کد خبر 5518766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha