۱ تیر ۱۴۰۱، ۱۹:۴۱

معاون سیاسی استانداری کهگیلویه وبویراحمد عنوان کرد؛

ایجاد شغل برای۷۵ بهبود یافته از اعتیاد در کهگیلویه و بویراحمد

ایجاد شغل برای۷۵ بهبود یافته از اعتیاد در کهگیلویه و بویراحمد

یاسوج- معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: برای ۷۵ نفر از بهبود یافتگان از اعتیاد، در استان شغل ایجاد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید جواد هاشمی مهر بعدازظهر چهارشنبه در نشست مطبوعاتی رؤسای کمیته‌های تخصصی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان افزود: همچنین در راستای مبارزه یا این معضل خانمان سوز، کارگاه‌های آموزشی ایجاد، و دو همایش منطقه‌ای نیز برگزار شد.

وی با بیان اینکه تفاهم نامه با فنی و حرفه برای آموزش و پرداخت ۳۲۹ میلیون تومان بیمه، از دیگر اقدامات و برنامه‌های هدفمند در این خصوص است، گفت: با اراده راسخ مسئولین، سمن‌ها و عزم مردمی در امر پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر، می‌توانیم به نتایج بسیار رضایت بخش تری در استان برسیم.

هاشمی اظهار داشت: در سال‌های اخیر این استان چندین بار رتبه برتر میان سایر استان‌های کشور را در راستای اقدامات مختلف پیشگیر، مبارزه و درمان با اعتیاد و بهبود بخشیدن به وضعیت معتادین کسب کرده که نتیجه تلاش گروهی بوده است.

وی افزود: مواد مخدر و اعتیاد، ریشه عمده آسیب‌های اجتماعی در جامعه است و با هم افزایی و مشارکت جمعی می‌توان برای پیشگیری، مبارزه و درمان به نتیجه مناسبی رسید.

هاشمی تصریح کرد: اجتماعی و مردمی شدن و فعال‌تر شدن سمن‌ها در مبارزه با مواد مخدر قطعاً کارسازترین راهبرد است و نرخ شیوع اعتیاد در کهگیلویه و بویراحمد از متوسط کشور پایین‌تر است.

وی افزود: در مناطقی که ضریب آلودگی و آسیب زایی بیشتری دارد، نظارت‌ها، کنترل و اقدامات عملکردی باید به گونه‌ای باشد که همه مناطق روستایی، بخش‌ها و شهرهای استان برای قاچاقچیان و توزیع کنندگان انواع مواد مخدر و معتادین بسیار ناامن شود.

کد خبر 5521430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha