۶ تیر ۱۴۰۱، ۱۵:۲۷

در مازندران؛

۳۰۰۰ دستگاه لوازم ضروری زندگی بین نیازمندان توزیع شد

۳۰۰۰ دستگاه لوازم ضروری زندگی بین نیازمندان توزیع شد

ساری- سه هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی و دو هزار سری سبد کالا در قالب رزمایش کمک مومنانه بین نیازمندان در مازندران توزیع شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی بعدازظهر دوشنبه در آئین رزمایش کمک مومنانه در ساری با بیان اینکه کمیته امداد کارنامه درخشانی در کمک به نیازمندان دارد، افرود: اقدامات خوبی در کمیته امداد برای توانمندسازی و خدمت رسانی به محرومان انجام شد.

آیت‌الله لایینی با اشاره به برگزاری رزمایش مواسات و همدلی گفت: اتفاقات خوبی با همدلی و وفاق در این خصوص انجام شده است.

حجت‌الاسلام بشیر عالیشاه مدیر کل کمیته امداد مازندران در این رزمایش اظهار داشت: بایدبا همدلی به نیازمندان کمک کنیم و با برنامه ریزی مناسب و دست در دست یکدیگر در راستای خدمت به نیازمندان حماسه زیبا خلق کنیم.

مدیرکل کمیته امداد مازندران تصریح کرد: لوازم ضروری زندگی و سبدهایی معیشتی با کمک خیران تهیه شد و تعامل خوبی بین کمیته امداد و حوزه علمیه وجود دارد و در طرح ۳۱۳ با حضور روحانیون اقدامات خوبی انجام شده است.

مدیرکل کمیته امداد مازندران با تقدیر از همراهی و مشارکت خیران با کمیته امداد ادامه داد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۳۵۰ سری جهیزیه به نوعروسان اهدا شد.

شایان ذکر است کالای لوازم ضروری زندگی که برای مددجویان تهیه شد، شامل یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، آبگرمکن، لباس شویی، جاروبرقی، اتوبخار، پنکه و فرش و بسته سبد معیشتی شامل برنج، روغن، ماکارونی، قند، حبوبات و… است.

کد خبر 5524981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha