۶ تیر ۱۴۰۱، ۲۲:۱۲

فرماندار شاهرود خبر داد؛

تامین آب پایدار برای شهرستان شاهرود از سد کالپوش

 تامین آب پایدار برای شهرستان شاهرود از سد کالپوش

شاهرود- فرماندار شاهرود با اشاره به بحران کم آبی و اجرای طرح‌های آبرسانی به این شهرستان، گفت: تامین آب پایدار برای این شهرستان از سد کالپوش در برنامه قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب جلالی بعد از ظهر دوشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی به میزبانی شهرداری شاهرود با بیان اینکه تأمین آب پایدار دغدغه مسئولان شهرستان است، تاکید کرد: طی هفته‌های آتی حفر دو حلقه چاه با برگزاری مناقصه و تعیین پیمانکار در دستور کار قرار دارد تا بتوانیم منابع پایدارتری در زمینه تأمین آب شاهرود داشته باشیم.

وی با بیان اینکه تأمین آب پایدار برای این شهرستان از سد کالپوش در برنامه قرار دارد، افزود: امیدواریم با همراهی مردم بتوانیم از این بحران عبور کنیم.

فرماندار شاهرود درباره طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها به خصوص در نانوایی‌ها، تاکید کرد: خوشبختانه مردم و همچنین نانوایان با این طرح همراهی خوبی را داشته و پشتیبانی خوبی نیز از واحدهای خبازی صورت گرفته است.

جلالی با بیان اینکه طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها به خوبی در شاهرود اجرا شده است، گفت: تاکنون تعداد ۱۷۰ نانوایی از ۲۳۰ واحد شهرستان شاهرود به دستگاه‌های کارت خوان هوشمند مجهز شدند و مابقی نیز در روزهای آتی به این دستگاه تجهیز می‌شوند.

کد خبر 5525243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha