در دوحه انجام شد؛

دیدار و رایزنی وزیر خارجه اردن با امیر و وزیر خارجه قطر

دیدار و رایزنی وزیر خارجه اردن با امیر و وزیر خارجه قطر

وزیر امور خارجه اردن که به دوحه سفر کرده است، با امیر و وزیر خارجه قطر دیدار و درباره روابط دوجانبه و موضوعات منطقه ای و بین المللی گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، «ایمن الصفدی» وزیر امور خارجه اردن که به دوحه سفر کرده است، امروز سه شنبه با «تمیم بن حمد آل ثانی» و «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» امیر و وزیر امور خارجه قطر به صورت جداگانه دیدار و رایزنی کرد.

خبرگزاری رسمی قطر ضمن اعلام این خبر افزود: وزیر امور خارجه اردن در دیدار با امیر قطر، نامه پادشاه اردن را که در آن به روابط و همکاری‌های دو جانبه و راه کارهای تقویت و توسعه آن اشاره بود، به شیخ تمیم بن حمد آل ثانی تحویل داد.

دیدار و رایزنی وزیر خارجه اردن با امیر و وزیر خارجه قطر

این خبرگزاری در ادامه اعلام کرد: وزیران امور خارجه قطر و اردن در دیدار در دوحه درباره روابط و همکاری‌های دو جانبه و راه کارهای تقویت و توسعه آن، تازه‌ترین تحولات فلسطین به ویژه اوضاع در قدس اشغالی و شماری از موضوعات و مسائل مورد توجه دو کشور از جمله تحولات یمن، عراق و سوریه بحث و گفتگو کردند.

وزیر امور خارجه قطر در این دیدار به نیابت از حکومت و ملت کشورش، حادثه انفجار تانکر حاوی گاز سمی در بندر عقبه اردن و جان باختن و مصدوم شدن شماری در این حادثه را تسلیت گفت و همبستگی دوحه با امان را برای مقابله با هر گونه پیامدهای ناشی از نشت گاز در عقبه اعلام کرد.

کد خبر 5526044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha