۹ تیر ۱۴۰۱، ۱۰:۳۶

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان‌جنوبی خبر داد:

افزایش ۱۲۹ درصدی پرونده‌های ورودی تعزیرات در حوزه کالا و خدمات

افزایش ۱۲۹ درصدی پرونده‌های ورودی تعزیرات در حوزه کالا و خدمات

بیرجند- مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان‌جنوبی گفت:طی سه ماهه سال جاری تعداد پرونده‌های ورودی به تعزیرات خراسان جنوبی در حوزه کالا و خدمات هزار و ۵۹۵ پرونده بوده که رشد ۱۲۹ درصدی را نشان می دهد.

حسین حسن پور در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در سه ماهه سال جاری تعداد پرونده‌های ورودی به تعزیرات در حوزه کالا و خدمات هزار و ۵۹۵ پرونده بوده است که از این تعداد هزار و ۵۷۴ بوده است که آمار ورودی رشد ۱۲۹ درصد را نشان می‌دهد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی بیان کرد: مبلغ محکومیت متخلفان در این بخش نیز ۵۲ میلیارد و ۸۴۲ میلیون و ۹۹۲ هزار ریال بوده است که درصد عملکرد ما در این بخش نیز ۹۸.۷ درصد بوده است.

حسن پور ادامه داد: در همین بازه زمانی تعداد پرونده‌های ورودی به تعزیرات در حوزه قاچاق کالا و ارز هزار و ۴۷۱ پرونده بوده است که از این تعداد هزار و ۴۱۷ بوده است که رشد ۸۹ درصد را نشان می‌دهد و درصد عملکرد ما در این زمینه ۹۶.۳ درصد بوده است.

وی بیان کرد: مبلغ محکومیت متخلفان در این بخش ۴۹۵ میلیارد و ۱۲۳ میلیون و ۵۰۶ هزار ریال بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: در مورد پرونده‌های بهداشت، دارو و درمان نیز تعداد پرونده‌های ورودی ما نیز ۱۸۸ مورد بوده است که از این تعداد ۱۸۰ پرونده مختومه شده است که نسبت به سال قبل نیز ۳۲ درصد کاهش داشته است.

حسن پور افزود: مبلغ محکومیت متخلفان در این حوزه یک میلیارد و ۴۰۵ میلیون و ۶۶۰ هزار ریال بوده است.

وی با تأکید بر اینکه علت افزایش پرونده‌های ورودی در حوزه کالا و خدمات و قاچاق کالا و ارز افزایش بازرسی‌ها بعد از اجرای طرح مردمی کردن یارانه‌ها بوده است که به ویژه از طرف جهاد کشاورزی به واسطه نظارت‌های دقیقی که در مورد کالاهای اساسی دارد، پرونده‌های خوبی به ما می‌رسد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان یادآور شد: البته درست است که بعد از اجرای طرح مردمی کردن یارانه‌ها قاچاق برخی از اقلام خوراکی چون روغن و آرد کاهش یافته است ولی ما همچنان پرونده‌های قاچاق سوخت را داریم.

کد خبر 5527262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha