۹ تیر ۱۴۰۱، ۱۳:۱۱

دادستان عمومی و انقلاب مرکز هرمزگان عنوان کرد؛

تشکیل پرونده قضایی برای متهم حیوان آزاری در بندرعباس

تشکیل پرونده قضایی برای متهم حیوان آزاری در بندرعباس

بندرعباس - دادستان عمومی و انقلاب مرکز هرمزگان از تشکیل پرونده قضایی برای متهم حیوان آزاری در بندرعباس خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا احمدی منش ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگران در تشریح جزئیات انتشار فیلم حیوان آزاری در فضای مجازی اظهارداشت: پس از اعلام گزارشات مردمی مبنی بر وقوع یک فقره جرم حیوان آزاری و انتشار تصاویر آن در فضای مجازی، بلافاصله دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس ضمن ورود به موضوع، دستور شناسایی و دستگیری فرد خاطی را صادر کرد.

وی افزود: با هماهنگی مقام قضایی، مأموران پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات «فتا» با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند فرد متخلف را شناسایی و نسبت به احضار او اقدام کنند.

این مقام قضایی تصریح کرد: متهم پس از حضور در مقر انتظامی و مواجهه با دلایل و مستندات پلیس، ضمن اقرار به بزه انتسابی و ابراز پشیمانی، هدف خود را کسب شهرت و جذب مخاطبین در فضای مجازی عنوان کرد.

احمدی منش خاطر نشان کرد: برای متهم مذکور، علاوه بر صدور قرار تأمین کیفری، پرونده قضایی تشکیل شده است و رسیدگی به این موضوع در شعبه دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس ادامه دارد که نتایج آن پس از تکمیل روند تحقیقات، متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان همچنین به مردم اطمینان داد؛ ارتکاب هر نوع حیوان آزاری و انتشار تصاویری از این دست که موجبات جریحه دار شدن احساسات و عواطف عمومی را فراهم ساخته و امنیت روانی جامعه را تهدید می نماید، با برخورد قاطع و بدون اغماض دستگاه قضایی مواجه خواهد شد.

کد خبر 5527384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha