۱۱ تیر ۱۴۰۱، ۱۴:۵۱

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان:

برنامه‌های اوقات فراغت به‌صورت عادلانه در استان زنجان اجرا شود

 برنامه‌های اوقات فراغت به‌صورت عادلانه در استان زنجان اجرا شود

زنجان-معاون استاندار زنجان گفت: برنامه‌های اوقات فراغت به‌صورت عادلانه در سطح استان زنجان اجرا شود تا ساکنان مناطق حاشیه‌نشین نیز در این برنامه‌های تابستانی مشارکت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل رفیعی ظهر شنبه در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی و زنان استان زنجان، به برنامه‌های اوقات فراغت تابستان در استان زنجان اشاره کرد و گفت: برنامه‌های اوقات فراغت با محوریت آموزش و پرورش اجرا خواهد شد.

وی اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی دیگر نیز در راستای اجرای هر چه بهتر این فعالیت‌ها باید همکاری کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان گفت: با هماهنگی دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان این برنامه‌ها به‌صورت عادلانه در سطح استان اجرا شود تا ساکنان مناطق حاشیه‌نشین نیز در این برنامه‌های تابستانه مشارکت لازم را داشته باشند.

رفیعی به موضوع کودکان کار در استان اشاره کرد و ابراز داشت: در این مسئله نیاز به هماهنگی بین بخش‌های مرتبط و تشکیل مرتب جلسات کارگروه با محوریت اداره‌کل بهزیستی استان وجود دارد.

وی افزود: باید در این زمینه مطمئن باشیم که اشرافیت کامل را داریم زیرا موضوع کودکان کار بسیار حساس و لازم توجه است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان، با بیان اینکه جلسات این کارگروه به لحاظ تنوع موضوعاتی که وجود دارد بسیار مهم است، تصریح کرد: باید با جدیت بیشتر در زمینه‌های مختلف از جمله تکدی‌گری، کودکان کار، اعتیاد به موادمخدر و زباله‌گردها پیگیری شود.

وی تصریح کرد: باید گزارش دقیقی از روند اجرایی طرح‌های مطرح شده است، ارائه شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان، به موضوع عفاف و حجاب اشاره کرد و بیان داشت: در این زمینه اولویت با برنامه‌های فرهنگی است و باید بخش اعظم ظرفیت‌ها و اقدامات در حوزه فرهنگی باشد.

رفیعی افزود: از مسائل دیگر این حوزه افزایش مراکز فروش و دسترسی به کالاهای حجاب و عفاف است و مردم در این زمینه نیز به دلیل کمبود این مراکز ناراضی هستند.

وی با بیان اینکه تکدی‌گری دغدغه بسیاری از مردم زنجان است، ادامه داد: این موضوع مطابق قانون جرم تلقی می‌شود و شهرداری باید اقدام مناسبی در این زمینه انجام دهد.

کد خبر 5528661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha