۱۲ تیر ۱۴۰۱، ۸:۵۱

استاندار البرز:

مساجد محور فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی باشند

مساجد محور فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی باشند

البرز - استاندار البرز با بیان اینکه مساجد محور فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی باشند، گفت: گروه‌های فعال اجتماعی با رویکرد کار جهادی به پیاده سازی برنامه‌ها بپردازند.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی عبداللهی صبح یکشنبه در دیدار با جمعی از اعضای هیأت رئیسه مجمع رهروان امر به معروف در استان البرز که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با قدردانی از تلاش‌های این مجمع فعال، افزود: ایده‌های خلاقانه با قابلیت اجرایی به جد مورد حمایت قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: بر این باور هستم که موضوعات اجتماعی بدون حضور و مشارکت فعال مردم ساماندهی و حل نمی‌شوند.

عبداللهی گفت: ضرورت دارد که از ظرفیت‌های محلی بویژه معتمدان، بزرگان محله‌ها، جوانان، بسیج و مجامعی همچون رهروان امر به معروف و نهی از منکر که سازمانی مردم نهاد محسوب می‌شوند، بهره برداری شود.

وی افزود: با توجه به دغدغه‌های بزرگی که در حوزه اجتماعی استان وجود دارد باید برنامه محور وارد عمل شویم و در این راستا به ایده‌ها و برنامه‌های چنین گروه‌هایی نیاز است.

عبداللهی افزود: گروه‌های فعال اجتماعی با رویکرد کار جهادی نسبت به پیاده سازی برنامه‌ها بپردازند و بازوی عملیاتی دولت باشند.

وی گفت: معتقدم که می‌توانیم در سایه همدلی، انسجام و کار شبانه روزی اقدامات ملموسی را در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی استان رقم بزنیم.

استاندار البرز افزود: مساجد با محور و مأمن گروه‌های فعال اجتماعی و فرهنگی باشند.

کد خبر 5529184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha