۱۲ تیر ۱۴۰۱، ۱۴:۰۰

رئیس اداره منابع طبیعی شاهرود:

۲ مورد رفع تصرف اراضی ملی در شاهرود انجام شد

۲ مورد رفع تصرف اراضی ملی در شاهرود انجام شد

شاهرود- رئیس اداره منابع طبیعی شاهرود از اجرای دو مورد رفع تصرف اراضی در این شهرستان خبر داد و گفت: ارزش این دو مورد رفع تصرف بیش از یک میلیارد تومان برآورد می‌شود.

محمد رضا کشاورزیان در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه تیرماه سال جاری دو مورد رفع تصرف اراضی در شهرستان شاهرود انجام شد، ابراز داشت: این دو مورد اجرای حکم در منطقه چهار باغ و پشت بسطام بودند که زمین‌های تصرفی از دستان افراد سودجو بازپس‌گیری و خلع ید شدند.

وی با بیان اینکه فردی که در منطقه چهارباغ تصرف اراضی ملی کرده بود ابتدا مقاومت اما در نهایت تسلیم قانون شد، افزود: ارزش این دو مورد رفع تصرف بیش از یک میلیارد تومان برآورد می‌شود.

رئیس اداره منابع طبیعی شاهرود ضمن بیان اینکه با هر گونه ساخت و ساز غیر مجاز در مناطق مربوط به حوزه منابع طبیعی برخوردهای لازم صورت می‌گیرد، ابراز داشت: این رفع تصرف در مجموع چهار هکتار را در بر دارد که به حوزه منابع طبیعی بازگردانده شده است.

کشاورزیان ضمن بیان اینکه اراضی کشاورزی و ساختمان‌های ساخته شده در محدوده‌های منابع طبیعی تخریب می‌شوند، اضافه کرد: این میزان آزادسازی اراضی به کمک دستور قضائی صورت گرفته است.

کد خبر 5529524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha