۱۵ تیر ۱۴۰۱، ۱۶:۳۲

«سینما هویت» روی آنتن شبکه امید می‌رود/ بررسی آثار ایران و جهان

«سینما هویت» روی آنتن شبکه امید می‌رود/ بررسی آثار ایران و جهان

مجله سینمایی «سینما هویت» به تهیه کنندگی پیمان خزلی از تاریخ ۱۸ تیر هر روز ساعت ۱۷:۱۵ با پخش یک فیلم سینمایی و تحلیل و بررسی آن از شبکه امید پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی برنامه، مجله سینمایی «سینما هویت» که تازه‌ترین برنامه تلویزیونی شبکه امید است، همزمان با شروع جشنواره تابستانه این شبکه از شنبه ۱۸ تیر هر روز ساعت ۱۷:۱۵ به مدت ۱۲۰ دقیقه روی آنتن شبکه امید می‌رود.

«سینما هویت» به تهیه‌کنندگی پیمان خزلی و با اجرای عرفان بیطرف و فاطمه تقوا، هر روز با پخش یک فیلم سینمایی از سینمای ایران و جهان با حضور جمعی از کارشناسان و نوجوانان به بررسی آن اثر سینمایی با رویکردی هویت محور می پردازد.

این مجله سینمایی با بهره‌گیری از توان تحلیل، نقد و بررسی نوجوانان، به‌دنبال نگاهی دقیق‌تر به فیلم‌های روز ایران و جهان است و از آنجا که هویت یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین دغدغه‌های نوجوان امروزی است، «سینما هویت» قصد دارد تا سینمای ایران و جهان را با دید هویت ‌نوجوان بررسی کند.

یکی از اولویت های «سینما هویت» همراه کردن جمعی از نوجوانان با محتوای این برنامه است و سوژه‌ ها و ایده های تولید این برنامه را با مشورت و ناظر به دغدغه های هویتی نوجوانان طرح و بررسی می‌کند.

«سینما هویت» هر روز شنبه تا جمعه ساعت ۱۷:۱۵ از تاریخ ۱۸ تیر ۱۴۰۱ همراه با پخش یک فیلم سینمایی و تحلیل و بررسی آن روی آنتن شبکه امید می‌رود.

کد خبر 5532444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha