۱۷ تیر ۱۴۰۱، ۹:۲۶

نماینده ولی فقیه در چهار محال و بختیاری:

حقیقت انقلاب را از عملکردهای بد جدا کنیم

حقیقت انقلاب را از عملکردهای بد جدا کنیم

شهرکرد- نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه باید حقیقت انقلاب را از عملکردهای بد جدا کنیم، گفت: این مهم کاری بزرگ است که باید همه به آن توجه کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام نکونام شامگاه پنجشنبه در مراسم افتتاحیه رویداد فرهنگی و آموزشی «چراغ روشن» با اشاره به فعالیت‌های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: دشمنان بر سرمایه‌های ایمانی انقلاب اسلامی تمرکز کرده اند تا با ایجاد یاس و نامیدی آن‌ها را از راه و جریان انقلاب دور کنند.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال کمرنگ نشان دادن دستاوردهای انقلاب اسلامی است، عنوان کرد: آن‌ها در تلاش هستند دستاوردهای کشورهای غربی را بزرگ جلوه دهند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تاکید بر ظلم و ستم‌های دوران پهلوی، گفت: امروزه شاهد هستیم که دشمنان انقلاب، چهره شاهنشاهی که سرشار از ظلم و تباهی بود را عمداً نورانی جلو می‌دهند تا بتوانند سرمایه‌های انقلاب که همان افراد جامعه هستند را از راه انقلاب دور کنند.

حجت الاسلام نکونام با تاکید بر ضرورت حفظ نیروهای انسانی در مسیر انقلاب، تصریح کرد: در داخل نیز برخی جریانات در مشکلات اقتصادی و گرانی‌ها را بزرگنمایی می‌کنند و دستاوردهای انقلاب را به حاشیه می‌برند.

وی با بیان اینکه باید حقیقت انقلاب را از بد عمل کردن‌ها جدا کنیم، مطرح کرد: این مهم کاری بزرگ است که باید همه به آن توجه کنیم.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به ضرورت جهاد تبیین در جامعه، اعلام کرد: انقلاب برگرفته از مهدویت، مکتب ائمه معصومین (ع)، کمال انسانی، ایمان به خدا است.

حجت الاسلام نکونام ادامه داد: برخی خسارت‌های فرهنگی و اجتماعی در جامعه به وجود آمده که این مهم به دلیل ضعف ایمانی برخی افراد است.

وی افزود: برخی افراد از سرمایه ایمانی بی‌بهره هستند به همین دلیل در مسیر انقلاب اسلامی کارشکنی می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تاکید بر نهادینه شدن باور توحیدی در بین کودکان و نوجوانان، بیان کرد: ظرفیت‌های جامعه در کنار کارهای تشکیلاتی باید به میدان آورده شود و باور توحیدی در جامعه نهادینه گردد.

کد خبر 5533359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha