۱۸ تیر ۱۴۰۱، ۹:۲۸

رئیس سازمان صمت استان سمنان:

۱۰۹ واحد تولیدی استان سمنان مشمول طرح درج قیمت هستند

۱۰۹ واحد تولیدی استان سمنان مشمول طرح درج قیمت هستند

سمنان- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: اجرای طرح همزمان قیمت تولیدکننده و مصرف کننده برای ۱۰۹ واحد تولیدی در استان الزامی شده که از این بین ۶۰ واحد آن را اجرا کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی تشنه دل صبح شنبه در بیست و دومین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه واحدهای تولیدی کالاهایی که مجوز افزایش قیمت نداشته و کالاهای خود را بدون مجوز افزایش داده‌اند، می‌بایست کالاهای خود را به قیمت قبل تاریخ ۳۱ اردیبهشت عرضه کنند، ابراز کرد: هر رفتاری جز این موضوع تخلف است.

وی افزود: با هرگونه عدم عرضه و احتکار روغن موتور در سطح عرضه برخورد خواهد شد و متخلفان به تعزیرات حکومتی معرفی می‌شوند.

درج قیمت تولید

رئیس صمت استان سمنان همچنین بیان کرد: در خصوص تأمین و موجودی کالاهای اساسی در استان هیچ مشکلی وجود ندارد و استان سمنان از لحاظ تورم در نقطه سبز قرار دارد یعنی از متوسط کشوری پایین‌تر است.

تشنه دل افزود: با توجه به اجرای طرح توزیع هوشمند یارانه آرد و نان در سطح واحدهای نانوایی، واحدهایی که از اجرای این طرح سو استفاده و تخلف می‌کنند به شدت برخورد خواهد شد.

وی بیان کرد: اجرای طرح همزمان قیمت تولیدکننده و مصرف کننده از یکم اردیبهشت ماه در سطح کشور اجرا شده که از ۱۰۹ واحد تولیدی مشمول اجرای این طرح، ۶۰ واحد تولیدی تاکنون اقدام به درج همزمان قیمت تولید کننده و مصرف کننده کردند و یک هزار و ۳۵۴ قلم کالا توسط این واحدها در سامانه ۱۲۴ ثبت شده است.

کد خبر 5533979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha