۲۱ تیر ۱۴۰۱، ۲۰:۱۴

رئیس سازمان صمت البرز:

روند عرضه محصولات حوزه عفاف و حجاب در البرز رصد می‌شود

روند عرضه محصولات حوزه عفاف و حجاب در البرز رصد می‌شود

البرز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: علاوه بر حوزه تولید، روند عرضه محصولات حوزه عفاف و حجاب در استان نیز رصد می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، رامین ربیعی بعد از ظهر سه‌شنبه همزمان با هفته عفاف و حجاب در بازدید میدانی از واحدهای صنفی عرضه کننده پوشاک در سطح شهرستان کرج مسائل و مشکلات تأمین و روند عرضه مناسب محصولات حوزه عفاف و حجاب را مورد بررسی قرار داد.

وی با اشاره به برخی از مصوبات ستاد عفاف و حجاب استان البرز در خصوص لزوم همکاری تولید کنندگان و عرضه کنندگان در تأمین نیاز بازار و کالاهای مناسب شئون اسلامی شهروندان البرزی گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز به عنوان مسئول و ناظر در حوزه تولید و اصناف با جدیت تمام تحقق اهداف ستاد را دنبال خواهد کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز تصریح کرد: علاوه بر حوزه تولید، روند عرضه محصولات حوزه عفاف و حجاب نیز رصد می‌شود.

ربیعی گفت: خوشبختانه هر دو بخش تولید صنفی و صنعتی استان در حوزه پوشاک پای کار آمده اند و شاهد همکاری گسترده اتاق اصناف مرکز استان و شهرستان‌های استان و همچنین اتحادیه‌های صنفی همچون اتحادیه پوشاک و خیاطان در این حوزه هستیم و جای امیدواری است به زودی شاهد تحول جدی در این بخش باشیم.

وی در پایان تاکید کرد: معاونت نظارت و بازرسی سازمان صمت استان البرز نیز با همکاری سایر دستگاه‌های ناظر در حوزه عفاف و حجاب، روند تأمین و عرضه محصولات مرتبط را مورد توجه قرار خواهد داد و تلاش داریم رضایت مصرف‌کنندگان به شکل مناسبی تأمین شود.

کد خبر 5536909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha