۲۲ تیر ۱۴۰۱، ۱۲:۲۰

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی:

تجهیز مدارس عشایری خراسان جنوبی/مشکلی در ثبت نام وجود ندارد

تجهیز مدارس عشایری خراسان جنوبی/مشکلی در ثبت نام وجود ندارد

بیرجند- مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: تاکنون یک بسته تجهیزاتی در مدارس عشایری توزیع شده و تا مهرماه سه بسته دیگر هم ارسال می‌شود.

موسوی نژاد در گفت و گو با مهر بیان کرد: در سطح خراسان جنوبی ۱۸ هزار دانش‌آموز پایه اول داریم.

وی با بیان اینکه ۹۰ درصد از ثبت نام دانش آموزان در استان انجام شده است، اظهار کرد: خوشبختانه در سطح شهرستان‌ها مشکل خاصی در ثبت نام دانش آموزان وجود ندارد.

موسوی نژاد با اشاره به نحوه ثبت نام دانش آموزان در مدارس با اشاره به محدوده جغرافیایی، بیان کرد: در شهرستان بیرجند در زمینه ثبت نام در محدوده مدرسه مشکلاتی وجود دارد که می‌طلبد با همکاری اولیاء رفع شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی بیان کرد: اگرچه برخی از والدین به واسطه دغدغه تحصیل فرزندشان، به دنبال ثبت نام در مدارسی بزرگ‌تر و بهتر هستند اما تفاوت چندانی در مدارس استان وجود ندارد.

وی اما در بیرجند کلیه آموزگاران پایه اول جدی و از بهترین همکاران هستند، گفت: همچنین مدارس شمال شهر عمدتاً نوساز بوده و به تکنولوژی روز مجهز هستند بنابراین تفاوتی جدی در بحث مدارس محدوده خانه و دورتر مشاهده نمی‌شود.

موسوی نژاد با بیان اینکه دغدغه عمده اولیا ثبت نام در مدارس با شیفت ثابت است، اظهار کرد: فضاهای آموزشی در بسیاری از شهرها دو شیفت بوده و دانش آموزان هم به سبک صحیح از امکانات استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به تجهیزات مدارس روستایی و عشایری در استان بیان کرد: تاکنون یک سری تجهیزات در مدارس عشایری توزیع شده و تا مهرماه سه بسته دیگر هم ارسال می‌شود.

کد خبر 5537270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha