۲۶ تیر ۱۴۰۱، ۱۵:۲۵

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

مهم‌ترین پیام عید غدیر خم ولایت مداری است

مهم‌ترین پیام عید غدیر خم ولایت مداری است

اراک- نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تبیین نقش و اهمیت ولایت مداری در هدایت و پیشرفت جامعه اسلامی گفت: ولایت مداری و ولایت محوری مهمترین پیام عید غدیر خم است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله دری نجف آبادی ظهر یکشنبه در مراسم جشن عید غدیر خم در جمع فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی استان مرکزی با تبریک دهه کرامت و ولایت، عید غدیر خم را یکی از عظیم‌ترین اعیاد اسلامی دانست و اظهار کرد: در روز عید غدیر پرتویی از ولایت خداوند در میان مردم است.

وی با اشاره به اهمیت ولایت مداری افزود: خداوند محور عالم را محور ولایت قرار داده و در آیات مختلف قرآن کریم به ولایت و در دیگر آیات نورانی این کتاب آسمانی نیز به اطاعت از ولایت، اشاره کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: مهمترین پیام عید غدیر خم، ولایت داری و ولایت محوری است تا آنجا که هر فردی که برای حرکت در این مسیر و سر دادن ندای این پیام، گام بردارد خداوند برای او موفقیت‌های ویژه ایجاد کرده و آن را محبوب قلب‌ها می‌سازد.

آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: در واقعه روز عید غدیر، حقیقت ولایت در متن دین تعبیه شد و دین اسلام در این روز ارزشمند به کمال نهایی خود رسید.

وی با اشاره به گوشه‌ای از اقدامات شاخص کارکنان پلیس در برخورد با مخلان نظم و امنیت و بسترسازی آرامش عمومی در سطح جامعه اسلامی عنوان کرد: کارکنان تلاشگر و خستگی ناپذیر پلیس با کمک سایر دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی، همواره در تلاش هستند تا امنیت مطلوبی را در کشور ایجاد کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: اقدامات و عملکرد مقتدرانه پلیس در ارتقا روز افزون امنیت اجتماعی، نوید بخش امنیت و آرامش برای آحاد مردم است.

آیت الله دری نجف آبادی در پایان تصریح کرد: ایمان، اعتقاد به خدا و ولایتمداری از ویژگی‌های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به شمارمی آید و همین ویژگی‌های محوری پلیس جامعه اسلامی را از سایر نیروهای دنیا متمایز کرده است.

کد خبر 5540585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha