۲۸ تیر ۱۴۰۱، ۲۱:۰۹

امیر سپهری‌راد:

پیشرفت روزافزون نیروی پدافند هوایی موجب اقتدار ملی است

پیشرفت روزافزون نیروی پدافند هوایی موجب اقتدار ملی است

معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارت گفت: پوشش حریم هوایی ایران با سیستم‌های بومی و نوین پدافند، برگ برنده کشورمان در تقابل با دشمنان است.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرتیپ «ابوالفضل سپهری‌راد» معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع فرماندهان مناطق و گروه‌های پدافندی این نیرو، اظهار داشت: حریم هوایی کشورمان به‌طور کامل تحت پوشش سامانه‌های راداری و موشکی پیشرفته و بومی قرار دارد و این برتری هوایی، امنیت و آسودگی خاطر را برای هموطنانمان به‌وجود آورده است.

وی افزود: پوشش حریم هوایی ایران با سیستم‌های بومی و نوین پدافند، برگ برنده کشورمان در تقابل با دشمنان است.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به اینکه فرماندهان باذکاوت و نیروی انسانی تلاشگر و جهادی در مجموعه این نیرو با در اختیار داشتن سامانه پدافندی میان‌بُرد و دوربُرد موفقیت‌های بزرگی را کسب کرده‌اند، گفت: نیروی پدافند هوایی ارتش به‌صورت شبانه‌روزی برای طراحی، ساخت و ارتقاء تسلیحات بومی دوربُرد و دقیق تلاش می‌کند؛ چراکه لحظه‌ای توقف در پیشرفت علم و دانش علوم پدافندی قدرت بازدارندگی کشورمان را در عرصه بین‌المللی کاهش می‌دهد. روند رو به جلو و پیشرفت روزافزون علوم فنی و مهندسی در نیروی پدافند هوایی ارتش، اقتدار و استحکام ملی را به‌دنبال دارد.

کد خبر 5542308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha