آخرین تحولات فلسطین؛

اعتصاب غذای ۱۳۰روزه اسیر فلسطینی/طرح ایجاد ۳ شهرک در کرانه باختری

اعتصاب غذای ۱۳۰روزه اسیر فلسطینی/طرح ایجاد ۳ شهرک در کرانه باختری

منابع فلسطینی از وضعیت وخیم جسمانی خلیل عواوده اسیر فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی پس از ۱۳۰ روز اعتصاب غذا خبر می دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه‌های فلسطینی، دفتر اطلاع رسانی اسرای فلسطینی اعلام کرد که خلیل عواوده از ۱۳۰ روز پیش در اعتراض به بازداشت موقت خود در زندان رژیم صهیونیستی دست به اعتصاب غذا زده است.

اسیر رائد ریان نیز از ۱۰۵ روز پیش در اعتراض به بازداشت موقتش اعتصاب غذا کرده و اکنون وضعیت وخیمی دارد.

در همین راستا، امروز تجمع همبستگی با خلیل عواوده و رائد ریان اسرای فلسطینی اعتصاب غذا کننده، مقابل مقر کمیساریای حقوق بشر در شهر غزه برگزار شد.

شرکت کنندگان در این تجمع بر لزوم آزادی همه اسرای فلسطینی تاکید ورزیده و از مجامع بین المللی خواستند در راستای کاهش درد و رنج اسیران در بند زندان‌های رژیم صهیونیستی وارد عمل شوند.

در تحولی دیگر، نایف رجوب نماینده مجلس قانونگذاری فلسطین که بامداد امروز به دست نظامیان اشغالگر اسرائیلی در شهر الخلیل بازداشت شده بود، ظهر امروز آزاد شد.

همچنین منابع فلسطینی گزارش دادند وضعیت جوان فلسطینی که در درگیری با نظامیان صهیونیست در اردوگاه دهیشه به دلیل تیراندازی صهیونیست‌ها زخمی شده بود، وخیم است.

در تحولی دیگر، ارتش رژیم صهیونیستی امروز با گردآوری شمار زیادی از شهرک نشینان در کرانه باختری، روند ساخت سه شهرک جدید را کلید بزند.

گروه‌های فلسطینی از جمله حماس با صدور بیانیه‌های ضمن محکومیت این اقدام از فلسطینی‌ها خواسته‌اند در برابر این پروژه صهیونیست‌ها وارد عمل شده و مانع از اجرای آن شوند.

اعتصاب غذای ۱۳۰روزه اسیر فلسطینی/طرح ایجاد ۳ شهرک در کرانه باختری

کد خبر 5543110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha