۱ مرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۲۹

طی هفته گذشته انجام شد؛

پوشش امدادی ۳۶ حادثه در خراسان جنوبی

پوشش امدادی ۳۶ حادثه در خراسان جنوبی

بیرجند- مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از امدادرسانی جمعیت هلال احمر به ۸۷ حادثه دیده در ۳۶ مورد حادثه طی یک هفته گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا رضایی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه طی یک هفته گذشته ۳۶ مورد حادثه در سطح استان رخ داده است، اظهار داشت: نیروهای امدادی هلال احمر استان در این حوادث به ۸۷ حادثه دیده خدمات مختلف امدادی ارائه کرده اند.

وی با بیان اینکه از مجموع حوادث رخ داده در این مدت بیش از ۸۳ درصد به میزان ۳۰ مورد، مربوط به حوادث جاده‌ای بوده است، افزود: همچنین از مجموع حوادث سه مورد شهری، یک مورد کوهستانی و دو مورد حوادث حضوری را شامل می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به اینکه نیروهای هلال احمر در این حوادث به ۸۷ نفر حادثه دیده خدمات امدادی ارائه کرده اند، عنوان کرد: تعداد ۱۲۹ نیروی عملیاتی در قالب ۵۵ تیم در این حوادث مشارکت داشته اند.

وی با اشاره به اینکه عملیات فنی رهاسازی برای چهار حادثه دیده انجام شده است، افزود: بیشترین حوادث رخ داده به ترتیب مربوط به شهرستان‌های قاین با ۹ مورد، سربیشه هفت مورد و درمیان با شش مورد بوده است.

کد خبر 5544951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha