۳ مرداد ۱۴۰۱، ۱۹:۲۵

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس:

محور مشگین‌شهر–اهر از فاینانس بانکی بهره‌مند می‌شود

محور مشگین‌شهر–اهر از فاینانس بانکی بهره‌مند می‌شود

مشگین‌شهر- نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ برای احداث بزرگراه مشگین‌شهر به اهر فاینانس بانکی تأمین و تخصیص پیدا می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود عباس‌زاده مشکینی عصر دوشنبه در مراسم بهره‌برداری از ۵۲ کیلومتر بزرگراه در شهر رضی مشگین‌شهر اظهار کرد: تحرک اجرایی خوبی را در سطح استان با تلاش و پشتیبانی استاندار اردبیل در بخش‌های مدیریتی شاهد هستیم و بدون تمرکز در مرکز استان، در سایر مناطق نیز طرح‌ها و پروژه‌های مصوب سفر رئیس جمهور به سرعت در حال اجرا است.

وی به تردد بسیار بالا در جاده‌های شمالی استان به ویژه جاده‌های گردشگری مشگین‌شهر اشاره کرد و گفت: در یک سال اخیر و با استقلال دولت سیزدهم پیشرفت پروژه بزرگراهی سه راهی صحرا تا رضی از ۵۵ درصد به ۹۰ درصد رسیده و بخش عظیمی از این بزرگراه نیز زیر بار ترافیک رفته است.

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: امسال قرار است محور بزرگراهی اردبیل به مشگین‌شهر تکمیل شده و ما انتظار داریم در کنار این محور پرتردد مسیر پرترافیک مشگین‌شهر به اهر نیز که دارای ظرفیت عظیم جذب گردشگر است به سرعت اجرایی و عملیاتی شود.

عباس‌زاده مشکینی دامنه‌های شمالی سبلان را ظرفیت بی‌نظیر برای حضور گردشگران توصیف کرد و ادامه داد: اصلاً مسیرهای گردشگری منتهی به آب‌های درمانی شهرستان وضعیت ترددی مناسبی ندارد و ما در هفته‌های اخیر تصادف فاجعه‌آمیزی را در این مسیر شاهد بودیم که چهار تن از هموطنانمان را از خطه اصفهان از دست دادیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: برای تکمیل این محور پرتردد که اغلب مسافران از آذربایجان شرقی و غربی به مشگین‌شهر سفر می‌کنند، قرار شده ۴۶۰ میلیارد تومان فاینانس بانکی تأمین شود که رایزنی‌ها در حال انجام است تا با تأمین این اعتبار سرعت اجرای چهار خطه مشگین‌شهر به اهر را شاهد باشیم.

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: امیدواریم پروژه‌های اجرایی با کیفیت و سرعت مناسب اجرا شده و در موعد مقرر آماده بهره‌برداری باشند.

کد خبر 5547162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha