۴ مرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۲۸

مسئول اجرای طرح درج قیمت تولید استان سمنان:

قیمت تولید و مصرف روی ۱۴۳۰ قلم کالا در استان سمنان درج شد

قیمت تولید و مصرف روی ۱۴۳۰ قلم کالا در استان سمنان درج شد

سمنان- مسئول اجرای طرح درج قیمت تولید استان سمنان از درج قیمت تولید و مصرف روی یک هزار و ۴۳۰ کالا در استان خبر داد و گفت: هدف از این اقدام شفاف سازی نظام توزیع و قیمت گذاری است.

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله حامدی پیش از ظهر سه شنبه در حاشیه بازدید یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهر سمنان با بیان اینکه طرح درج قیمت تولیدکننده و مصرف کننده یک اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شده است، ابراز داشت: طی این بازه قیمت تولید و مصرف روی یک هزار و ۴۳۰ کالا در استان درج شده است.

وی با بیان اینکه هدف عمده طرح شفاف سازی نظام توزیع و قیمت گذاری است، افزود: قیمت این کالاها در سامانه جامع تجارت ثبت شده است و همچنین باید اضافه کرد که این طرح کماکان ادامه دار خواهد بود.

مسئول اجرای طرح درج قیمت تولید استان سمنان با بیان اینکه در اجرای این طرح دستگاه‌های زیربط و مدیران واحدهای تولیدی نیز همکاری دارند، ابراز داشت: این طرح همزمان به صورت کشوری در راستای مفاد بند ۲۳ سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی برای استان سمنان نیز اجرا شد.

حامدی ضمن بیان اینکه تاکنون ۱۰۹ واحد تولیدی استان موظف به اجرای این طرح شدند، تصریح کرد: از این تعداد ۶۰ واحد تولیدی قیمت تولید و مصرف کننده را روی کالا درج و در سامانه جامع تجارت به ثبت رساندند که به صورت مستمر در دست اقدام است.

کد خبر 5547594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha