۵ مرداد ۱۴۰۱، ۲۱:۰۳

فرمانده قرارگاه سازندگی سپاه الغدیر یزد خبر داد؛

آمادگی ۱۸۰ گروه جهادی واکنش سریع برای مقابله با سیل احتمالی یزد

آمادگی ۱۸۰ گروه جهادی واکنش سریع برای مقابله با سیل احتمالی یزد

یزد- فرمانده قرارگاه سازندگی و اقتصاد مقاومتی سپاه الغدیر یزد گفت: ۱۸۰ گروه جهادی واکنش سریع بسیج سازندگی در سراسر استان یزد برای کمک رسانی و مقابله با وقوع سیل احتمالی اعلام آمادگی کردند.

علی اصغر سلمانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: اردیبهشت ماه امسال بارش شدید باران منجر به سیل و ایجاد خسارت شد به گونه ای که حدود ۲۰۰ گروه جهادی بلافاصله با تمام امکانات در مدت ۴۸ ساعت از لحظه وقوع حادثه مشغول به کمک رسانی بودند.

وی عنوان کرد: سپاه الغدیر استان یزد و بسیج سازندگی با حضور مداوم خود در جلسات مدیریت بحران استان اعلام آمادگی کرده تا در صورتی که نیاز به پشتیبانی بود وارد عمل شود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی یزد گفت: جهادگران بسیجی یزدی با توجه به تجربه بالایی که برای مقابله با چنین رویدادهایی دارند معمولاً با ایجاد قرارگاه های موقت در کمترین زمان بهترین خدمات را ارائه می‌دهند.

سلمانی تاکید کرد: هماهنگی با ارگان های خدمات رسان همچون آتش نشانی، شهرداری، آب و فاضلاب، شرکت توزیع برق و سازمان مدیریت بحران برای تسریع در روند خدمت رسانی از دیگر فعالیت های گروه های جهادی بسیج سازندگی استان یزد است.

وی یادآور شد: استان یزد با ثبت ۹۸۰ گروه جهادی در سامانه اطلس در همه رشته ها و تخصص های گوناگون نقش موثری در محرومیت زدایی و خدمات رسانی دارد.

کد خبر 5549240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha