۷ مرداد ۱۴۰۱، ۱۵:۵۴

امام جمعه نیر: 

برنامه های فرهنگی در شهرستان نیر گسترش یابد

برنامه های فرهنگی در شهرستان نیر گسترش یابد

نیر- امام جمعه نیر گفت: جامعه امروز بیش از گذشته به مفاهیم فرهنگ ناب اسلامی نیازمند است و باید در این راستا برنامه های فرهنگی در شهرستان نیر گسترش یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام آیت نعمتی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان با گرامیداشت سالروز اقامه اولین نماز جمعه و تقدیر از متولیان فرهنگی خواستار گسترش برنامه‌های فرهنگی در منطقه شد.

خطیب جمعه نیر به دیدار امامان جمعه با رهبر معظم انقلاب و مسئولان کشوری اشاره کرد و گفت: خدماتی شایسته و ارزنده ای در کشور رخ داده که باید بیشتر در بین مردم تبیین شود.

امام جمعه نیر با تسلیت ایام ماه محرم از مداحان و مبلغین خواست تا به دور از هرگونه بدعت گذاری به عزاداری ماه محرم بپردازند و همچنین عزاداران با توجه به شیوع بیماری کرونا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با همکاری مسئولان بهداشتی شهرستان به عزاداری بپردازند.

حجت الاسلام نعمتی هفته اول محرم را هفته امر به معروف و نهی ا منکر عنوان کرد و از اعضای ستاد امر به معروف شهرستان قدردانی کرد و گفت: قیام امام حسین (ع) بخاطر احیای امر به معروف و نهی از منکر بود و در رابطه با بی حجابی هم ملایمت سرلوحه برخورد مسئولان قرار گیرد.

امام جمعه نیر از مسئولان خواست تا با ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان نیر همکاری لازم را در راستای احقاق حق مردم داشته باشند.

حجت الاسلام نعمتی به فصل برداشت گندم هم اشاره کرد و از کشاورزان خواست تا زکات خود را به موقع پرداخت کنند.

وی از مسئولان استان و شهرستان هم خواست تا به اتمام نرسیدن فصل کاری در منطقه شهرداران نیر و کورائیم را معرفی و از تضییع حق مردم در خصوص دریافت خدمات شهری جلوگیری کنند.

کد خبر 5550442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha