در کرانه باختری اتفاق افتاد؛

شهادت یک فلسطینی در «نابلس»

شهادت یک فلسطینی در «نابلس»

یک فلسطینی ۵۹ ساله که سه شنبه گذشته در نابلس به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست زخمی شده بود، جمعه شب بر اثر شدت جراحت های وارده به شهادت رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، «حسین حسن قواریق» ۵۹ ساله که سه شنبه گذشته در نزدیکی ایست بازرسی نظامی «حواره» در جنوب نابلس در شمال کرانه باختری اشغالی به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی زخمی شده بود، جمعه شب بر اثر شدت جراحت‌های وارده به شهادت رسید.

وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین خبر شهادت این فلسطینی را تأیید و خانواده او نیز که ساکن روستای عورتا در جنوب شرق نابلس هستند، اعلام کردند که مسئولان بیمارستان «بلنسون» در سرزمین‌های اشغالی به آنها خبر دادند که حسین قواریق بر اثر شدت جراحت‌های ناشی از اصابت سه گلوله به شکم او به شهادت رسیده است.

نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی سه شنبه گذشته به بهانه بی توجهی «حسین حسن قواریق» به دستورات آنها به سوی او که مسلح نبود، تیراندازی و سپس او را به بیمارستان بلنسون در داخل سرزمین‌های اشغالی منتقل کردند.

این خبر در حالی است که نظامیان رژیم صهیونیستی دیروز جمعه به مناطق مختلف کرانه باختری ازجمله شهرهای رام الله و الخلیل یورش بردند.

بر اساس این گزارش، به دنبال یورش وحشیانه صهیونیست‌ها به کرانه باختری درگیری‌های شدیدی میان آنها و جوانان فلسطینی ساکن این منطقه به وقوع پیوست. شاهدان عینی اعلام کردند که نظامیان صهیونیست از گازهای اشک آور و گلوله‌های جنگی علیه فلسطینیان در کرانه باختری استفاده کردند.

رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند که در جریان درگیری‌های مذکور ده‌ها تن از فلسطینیان به شدت مجروح شدند. حال برخی از آنها وخیم گزارش شده است.

پیش از این نیز «امجد ابوعلیا» نوجوان ۱۶ ساله فلسطینی دیروز جمعه به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در درگیری‌های روستای المغیر در شمال شرقی رام الله به شهادت رسید.

کد خبر 5550903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha