۸ مرداد ۱۴۰۱، ۱۹:۲۰

با حضور معاون استاندار انجام شد؛

راه‌اندازی مرکز جامع خانواده در اردبیل

راه‌اندازی مرکز جامع خانواده در اردبیل

اردبیل- مرکز جامع خانواده با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و نهادهای فرهنگی در اردبیل راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم که عصر شنبه برگزار شد، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل اظهار کرد: در این مراکز سعی بر این است تا مبانی تحکیم خانواده مورد توجه قرار گرفته و بسترهای مناسبی برای ارائه مشاوره‌های روانشناختی به زوجین انجام شود.

رضوان باقلاچی تصریح کرد: در این مرکز در کنار ارائه آموزش‌های متنوع، مشاوره تربیت فرزند و فرزندآوری به زوجین ارائه شده تا گام‌های جدی در تحکیم نظام خانواده را شاهد باشیم.

وی گفت: با توجه به شرایط استان و وجود برخی آسیب‌های اجتماعی‌، سعی بر این است تا در این مرکز خدمات رایگان به خانواده‌ها در کاهش آسیب‌هایی نظیر طلاق، کودکان کار و اعتیاد ارائه شده و با بهره‌گیری از مراکز مختلف تقویت نظام آگاه‌سازی را شاهد باشیم.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل افزود: در حوزه عمومی این خدمات در فرهنگسراها ارائه شده و در مراکز جامع خانواده نیز سعی بر این است تا خدمات تخصصی برای گروه‌های مختلف خانواده ارائه شود.

باقلاچی خاطرنشان کرد: تلاش ما بر این است تا با در نظر گرفتن مهمترین آسیب‌های اجتماعی در استان و شهر اردبیل، از ظرفیت این مراکز برای ارتقای شرایط فرهنگی و اجتماعی استان بیش از گذشته استفاده شود.

کد خبر 5551548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha