درپی بازداشت بسام السعدی؛

جنبش جهاد اسلامی فلسطین آماده باش اعلام کرد

جنبش جهاد اسلامی فلسطین آماده باش اعلام کرد

گروهان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین از آماده باش رزمندگان خود درپی بازداشت بسام السعدی از رهبران ارشد این جنبش توسط نظامیان صهیونیست در اردوگاه جنین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، گروهان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین از آماده باش رزمندگان و یگان‌های رزمی خود درپی یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین و بازداشت بسام السعدی از رهبران ارشد این جنبش خبر داد.

در بیانیه کوتاه گروهان‌های قدس آمده است: درپی یورش ناجوانمردانه به شیخ بسام السعدی و خانواده اش در جنین، ما در گروهان‌های قدس آماده باش و ارتقای آمادگی مبارزان و یگان‌های رزمی خود را اعلام می‌کنیم.

در همین حال، عزالدین السعدی پسر بسام السعدی از رهبران ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: پدرم زخمی است اما میزان مجروحیت وی را تا الان نمی‌دانیم. نظامیان صهیونیست در جریان بازداشت پدرم به هرآنکه در خانه اعم از زنان و کودکان بود حمله کردند.

وی افزود: مادرم را پس از یورش نظامیان صهیونیست به وی به بیمارستان منتقل کردیم و اشرف الجذع داماد ما نیز بازداشت شده است و تا به این لحظه نمی‌دانیم به کجا منتقل شده‌اند.

عزالدین السعدی همچنین یورش نظامیان صهیونیست به منزلشان را وحشیانه توصیف کرد.

لازم به ذکر است که منابع فلسطینی شامگاه دوشنبه از درگیری بین فلسطینی ها و نظامیان صهیونیست در جنین خبر دادند.

بر اساس این گزارش، منابع فلسطینی از وقوع درگیری های مسلحانه در اردوگاه جنین واقع در کرانه باختری درپی یورش نظامیان صهیونیست به این اردوگاه خبر دادند.

منابع فلسطینی از یورش نظامیان صهیونیست به منزل «بسام السعدی» از رهبران جنبش جهاد اسلامی در میان درگیری های شدید خبر دادند.

در همین حال، وزارت بهداشت فلسطین از رسیدن پیکر یک شهید فلسطینی به بیمارستان دولتی جنین که مورد اصابت تیراندازی نظامیان صهیونیست قرار گرفته بود، خبر داد.

کد خبر 5553619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha