۱۱ مرداد ۱۴۰۱، ۸:۵۴

فرماندار زنجان:

۱۲۰میلیارد ریال برای ایمن سازی محورزنجان به قره پشتلو اختصاص یافت

۱۲۰میلیارد ریال برای ایمن سازی محورزنجان به قره پشتلو اختصاص یافت

زنجان- فرماندار زنجان گفت: ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای ایمن سازی جاده‌های استان در سفر رئیس جمهور مصوب شد که از این مبلغ ۱۲۰ میلیارد ریال برای ایمن سازی محور زنجان به قره پشتلو اختصاص یافت.

پرویز خالقی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه جاده زنجان به ارمغانخانه، مرکز استان را به یکی از بخش‌های مهم استان متصل می‌کند، گفت: در این راستا میزان تردد در این جاده زیاد است و امروزه بر اساس آمار ۲۵۰ تردد در ساعت در این جاده ثبت می‌شود.

وی اظهار کرد: متأسفانه تصادفات زیادی در محور زنجان به ارمغانخانه بخش قره پشتلو رخ می‌دهد.

فرماندار زنجان گفت: مردم این منطقه به عنوان مطالبه بحث کاهش این تصادفات را خواستار بودند و در این راستا استاندار زنجان و نمایندگان مجلس پیگیر این بودند و رئیس جمهور در سفر سال گذشته خود به استان برای ایمن سازی این محور اعتباراتی را تخصیص دادند.

خالقی با بیان اینکه ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای اصلاح و ایمن سازی جاده‌های استان در سفر رئیس جمهور اختصاص یافت، تاکید کرد: در این میان حدود ۱۲۰ میلیارد ریال برای ایمن سازی محور زنجان به ارمغانخانه تخصیص یافته است.

وی افزود: اخیراً ۱۰۰ میلیارد ریال از ۱۲۰ میلیارد ریال به این محور تخصیص و ابلاغ شده است.

فرماندار زنجان ابراز داشت: خوشبختانه با عنایت رئیس جمهور و پیگیری‌های استاندار زنجان، اعتبار این محور از ۱۰۰ میلیارد ریال به ۱۸۰ میلیارد ریال افزایش یافت و با تحقق این مهم شاهد کاهش محسوس تصادفات در این محور خواهیم بود.

کد خبر 5553659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha