۱۲ مرداد ۱۴۰۱، ۱۸:۵۲

در مجمع باشگاه پرسپولیس؛

سجادی: وقتی گفتیم سرخابی‌ها واگذار می‌شوند برخی گفتند نمی‌شود!

سجادی: وقتی گفتیم سرخابی‌ها واگذار می‌شوند برخی گفتند نمی‌شود!

وزیر ورزش گفت: وقتی در رسانه ملی از خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس صحبت کردیم برخی از مدیران ورزشی از این صحبت‌ها انتقاد کردند و گفتند که این امر شدنی نیست ولی توانستیم این مهم را انجام دهیم.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سیدحمید سجادی در جلسه مجمع باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: چالش‌های زیادی مقابل قهرمانان و ورزشکاران برای موفقیت در عرصه‌های مهم مانند المپیک وجود دارد. یک قهرمان ممکن است مشکل آسیب‌دیدگی پیدا کند یا اینکه متاهل باشد و مسئولیت زندگی را برعهده داشته باشد. مشکلات اقتصادی، روحی و روانی، دغدغه‌های تمرین و انتخاب برای تیم ملی همه اینها سر راه یک ورزشکار است.

وی افزود: وقتی یک قهرمان بعد از سپری کردن همه مشکلات مطرح شده روی سکو می‌ایستد و پرچم کشورش بالا می‌رود آن وقت به راهی که رفته و گذشته‌اش افتخار می‌کند. اشک شوقی که از چشم قهرمان سرایز می‌شود به دلیل لذت سپری کردن این راه دشوار است و اینکه نتیجه دلخواه را امروز گرفته است.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان ‌کرد: خوشحالیم که امروز دو باشگاه پرسپولیس و استقلال راه دشوار را در واگذاری طی کرده‌اند و با این اتفاق به موفقیت‌های چشم‌گیر دست پیدا کردند.

وی افزود: وقتی در رسانه ملی از خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس صحبت کردیم برخی از مدیران ورزشی گذشته از این صحبت‌ها انتقاد کردند و گفتند که این امر شدنی نیست ولی با لطف خدا توانستیم این مهم را انجام دهیم.

دکتر سجادی تصریح کرد: به برکت وجود ماه محرم امیدواریم که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس که هر دو تیم مردمی و محبوب هستند دعا می‌کنیم که همچون گذشته موفق باشند و موجبات خوشحالی هواداران‌شان را فراهم کنند و مردم بیش از پیش به تصمیمات مسئولین و خدمتگزاران خود اطمینان کنند.

کد خبر 5555453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • رضا از بندرعباس IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      0 0
      طوری صحبت میکنید که انگار کار خصوصی سازی به اتمام رسیده شما هنوز آغاز راه هستید اونایی هم که گفته اند نمیشود بر اساس وعده های خلاف وزرای قبلی بوده است که مثل شما همین قول ها را میدادند