۱۳ مرداد ۱۴۰۱، ۱۵:۳۵

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) خبر داد؛

اهدای ۶۰۰ دستگاه وسایل سرمایشی به خانواده های کم برخوردار گیلان

اهدای ۶۰۰ دستگاه وسایل سرمایشی به خانواده های کم برخوردار گیلان

رشت- معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: ۶۰۰ دستگاه وسایل سرمایشی در قالب پویش «نسیم احسان» به خانواده های کم برخوردار گیلان اهدا می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی امیریان بعد از ظهر پنج شنبه در حاشیه اجرای پویش «نسیم احسان» با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان گیلان در رسالت یاری رساندن به محرومین همواره پیشگام است، افزود: متناسب با نیاز خانواده‌های کم برخوردار پویش «نسیم احسان» را در این استان به اجرا در آورده است.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با تاکید بر اینکه متناسب با نیاز و شناسایی خانواده‌ای کم برخوردار به دنبال تأمین حداقل ترین لوازم سرمایشی در ایام گرم سال بوده‌ایم، گفت: پویش نسیم احسان در غالب دو طرح به یاری محرومان شتافته است.

وی در ادامه افزود: این پویش با همکاری گروه‌های مردم نهاد اهدای لوازم سرمایشی و تعمیر لوازم معیوب خانواده‌های کم برخوردار را در دستور کار قرار داده است.

امیریان از اهدای بیش از ۶۰۰ دستگاه سرمایشی با اعتباری نزدیک به یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در استان گیلان خبر داد و اظهار کرد: در هفته آتی این لوازم به افراد نیازمند اهدا می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه تعمیر وسایل سرمایشی خانواده‌های کم برخوردار از ماه گذشته آغاز و تا پایان ماه جاری ادامه دارد، افزود: پویش نسیم احسان تمام تلاش خود را برای رفع نیازمندی‌های محرومین به کار می‌بندد.

کد خبر 5556019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha