۱۵ مرداد ۱۴۰۱، ۱۹:۵۹

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد؛

نبود پیوست اطلاع رسانی علت عدم سرمایه گذاری در بندرخشک همدان

نبود پیوست اطلاع رسانی علت عدم سرمایه گذاری در بندرخشک همدان

همدان- نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس گفت: بندر خشک اقتصادی همدان دارای زیرساخت‌هایی برای سرمایه گذاری است اما به علت نبود پیوست اطلاع رسانی، سرمایه گذاری ای در این مکان صورت نگرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام احمدحسین فلاحی شنبه در دیداری با مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی همدان با بیان اینکه درصدد هستیم که در مجلس گره‌هایی را از اشتغال کشور بازکنیم و جهش تولید که با رفع موانع و راهکارها صورت می‌گیرد را دنبال کنیم؛ گفت: با این روند، اقتصاد کشور نیز نفسی می‌کشد و هم بحث اشتغال حل می‌شود.

وی این موارد را از اولویت‌های کاری خود دانست و با اشاره به اینکه بیکاری معضل جدی استان همدان است؛ افزود: بسیاری از مشکلات اجتماعی، فرهنگی و سیاسی کشور به مشکلات اقتصادی مربوط می‌شود و اگر مشکلات اقتصادی حل شود، به نظر من آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی هم حل خواهد شد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی نیز برنامه‌هایی مدنظر داریم که در حال پیگیری است؛ اضافه کرد: سرمایه اصلی کشور جوانان هستند، نباید این سرمایه با بی تدبیری مسئولین از بین برود.

حجت الاسلام فلاحی با بیان اینکه متأسفانه نبود کار در استان باعث سرخوردگی و افسردگی جوانان شده است؛ عنوان کرد: برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی از تجارب و دیدگاه‌های مختلف استفاده کنید تا واحدهای تولیدی با ظرفیت بیشتر کار کنند.

وی با بیان اینکه بندر خشک اقتصادی دارای زیر ساخت‌هایی نظیر آب، برق، گاز و راه برای سرمایه گذاری است اما به علت نبود پیوست اطلاع رسانی، سرمایه گذاری ای در این مکان صورت نگرفته است؛ اظهار کرد: یک منطقه ویژه اقتصادی در جهان آباد شهرستان فامنین وجود دارد و با وجود فعال بودن مناطق ویژه در کشور این منطقه در همدان غیرفعال و تعطیل است.

حجت الاسلام فلاحی با بیان اینکه زمین شرکت شهرک‌ها به سرمایه گذاران واقعی داده شود و جلوی برخی افراد سودجو و قدرت طلب گرفته شود؛ افزود» در مسیر مبارزه با فساد بنده با تمام توان ایستاده‌ام.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در پایان خواستار معرفی هرچه مناسب‌تر ظرفیت‌های اقتصادی و سرمایه گذاری همدان شد.

کد خبر 5557399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha