گردان های قدس:

سوگوار شهدای نابلس هستیم/ به مقاومت ادامه می دهیم

سوگوار شهدای نابلس هستیم/ به مقاومت ادامه می دهیم

سرایا القدس در بیانیه ای اعلام کرد: ما سوگوار شهدای قهرمان نابلس هستیم، شهدایی که در کنار برادران خود در نیروهای مقاومت، کابوس دائمی وحشت برای ارتش دشمن و گله های شهرک نشینان آن بودند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، گردان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز سه شنبه در بیانیه ای شهادت سه شهید نابلس «النابلسی، صبوح و طه» که صبح امروز در جریان درگیری های مسلحانه با رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند، را تسلیت گفت.

در این بیانیه آمده است: گردان‌های قدس شهادت سه شهید نابلس «النابلسی، صبوه و طه» را تسلیت گفته و بر تداوم مقاومت در سراسر فلسطین تاکید می کند. گردان‌های قدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، با برترین آیات جهاد و استقامت، شهادت رهبر شهید، ابراهیم نابلسی، شهید مجاهد، اسلام صبوح و رزمنده شهید، حسین جمال طه را به مردم مبارز فلسطین و امت عربی و اسلامی، مجاهدان قهرمان، شهدای مقاومت و فلسطین تسلیت می گوید. شهدایی که امروز صبح(سه شنبه) در درگیری مسلحانه و رویارویی با ارتش دشمن در نابلس انقلابی قیام کردند، تا به یاران شهید و حاملان پرچم جهاد و مقاومت بپیوندند.

در این بیانه آمده است: ما سوگوار شهدای قهرمان نابلس هستیم، شهدایی که در کنار برادران خود در نیروهای مقاومت، کابوس دائمی وحشت برای ارتش دشمن و گله های شهرک نشینان آن بودند. ما به خداوند متعال و سپس ملت فلسطین و امت اسلام عهد می بندیم که با ایستادگی در برابر دشمن صهیونیستی و مقابله با آن در هر زمان، به انجام وظیفه مشروع و ملی خود ادامه می دهیم.

سرایا القدس در بیانیه خود تاکید کرد: دلاوران گردان های قدس در نابلس از زمان هجوم نیروهای دشمن تاکنون وارد درگیری های مسلحانه شده و شجاعانه با این تهاجم مقابله کرده اند. اقدام جهادی مقاومت متوقف نخواهد شد و در جنین، نابلس، طولکرم، قابطیه، رام الله و در کل کرانه باختری اشغالی با جان فشانی های بی قید و شرط شهدا شعلع ورتر خواهد شد.این تعبیر واقعی از اراده مردم فلسطین که تسلیم شدن را نمی پذیرند و عزمشان با توطئه های متوالی شکست خورده بر اساس وحدت میدان ها خدشه دار نمی شود و ما انشاءالله همیشه در صف اول دفاع از سرزمینمان، اسرا، اماکن مقدسمان و همه مردم خود باقی خواهیم ماند.

کد خبر 5559463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha